torsdag 3 april 2014

Badbuse!!!

Vilken ledsen liten pojk jag har haft här hemma... Redan inatt grät han massor även han låg hos mig... När han brukar vara vaken om nätterna gråter hanaldrug utan bara är vaken men inatt var han otröstlig :-( Sen när morgonen skulle starta vid sex var det likadant...han bara grät och grät... Små stunder satt han tyst i min famn... Sen vägrade han somna, men vid nio somnade han och sov 1 1/2 timme men vaknade ledsen igen... Men efter lunchen vände det... Jätte konstigt. Var lite orolig över om vi skulle åka och bada eller inte. Men set var tur att vi gjorde det :-)
Oj vad roligt det var tyckte Neo :-) och idag badade vi ju med alla kompisarna :-) Dom är så charmiga allihopa :-) Idag skulle Neo mest bita på ALLT!!! Så mysigt var det. 
Påvägen hem somnade han i bilen och jag lyckades få honom att somna vidare när vi kom hem vilket han verkligen behövde. Sen vaknade han som en solstråle och var såååå glad hela kvällen. Det är så mycket bus i denna pojk och nu är det ju roligt att "rymma" hehe. Och undan går det oxå :-) Så hela kvällen var helt underbar och han somnade faktiskt relativt fort oxå. Tyvärr vaknar han ju efter en stund och bökar som tusan men nu sover han igen :-)

Imon har vi inga planer, kanske lite lekparks häng ;-) Många dagar sen han fick gunga ju hihi Vädret ska ju bli fint så får ju passa på!!!


Min fina prins!!!

Idag har jag och Neo bjudit in till hans 1 års kalas :-)
Helt galet att han snart fyller 1 år redan... Vart har detta året tagit vägen??!! Men är så stolt över min prins. Inte lätt alla gånger att födas förtidigt... Kroppen var ju liksom inte helt "klar" men tur allt har gått så bra som det har gjort!!!

Natti natt
Och ta hand om varandra... Du har bara ett liv!!!

XOXO***

Inga kommentarer: