måndag 7 april 2014

Något sliten...

Idag känner jag mig faktiskt riktigt sliten i kroppen :-/ Hela förra veckan har Neo krånglat varje sovstund och tusen gånger mer på kvällen. Precis som han inte vill koppla av och somna utan kämpar för att hålla sig vaken. Och VARJE kväll har det slutat med att jag får gå och lägga mig med honom för jag orkar inte. Ända gången jag har liten stund för mig själv är ju när han somnat på kvällen tills jag själv går och lägger mig... Och den tiden är väldigt viktig för mig så jag kan ladda lite nya batterier... Så ni börjar det kännas otroligt tungt :-( och känner i hela min kropp hur ont det gör i nacke, armar, rygg ja överallt... Men bara att bita ihop...

Igår hände något stort :-) Jag blev faster till världens sötaste brorson!!! Han är så fin med massa hår och Goa kinder. Han vägde lite över 4 kg så en ståtlig djurgårdare är född!!! Detta kom som en total överraskning eftersom han tittade ut två veckor tidigt. Vilket nu betyder att jag ska gosa bebis nästa helg när vi är uppe i Täby :-) Är så lycklig för min bror och hans tjejs skull :-) Stort grattis igen!!!

Igår var vi ute på loppis en runda men Neo tyckte inte det var super kul så vi gick och matade ankorna ist och gungade lite. Han var inte riktigt i form igår, väldigt trött men med mycke bus i sig!


Idag har jag haft en tröttis dag då natten inte erbjöd så mycket sömn. Så vi har busat och lekt en massa här hemma ist. Vi tog en liten runda ner till Willys men sen gick vi hem igen. 
Något Neo gillar det är när jag dammsuger...han blir så arg när jag stänger av den hihi. Så här hemma städar vi tillsammans ;-) 


Nu får jag passa på att sova jag med när lilleman gör det!!!

XOXO***


Inga kommentarer: