onsdag 2 april 2014

Nej stopp nu...

Vänta här nu...stopp... Vem fasen har beställt snö!!!!!????? Åh okej det är april väder men nej tack... Jag vill ha bår dom många andra... Hoppas skiten är borta imon när vi vaknar. 

Igår hade jag och Neo en underbar dag :-) Han bara busade och mös hela förmiddagen med sin mamma :-) Vid lunch tid åkte vi hem till Jennie och Lucas för lite mer lek och bus :-) Alltid lika trevligt att träffas!!! Sen är det så skönt att ha något att göra varje dag då jag inte har tjejerna hemma. Väl hemma så ville inte hjärtat somna så dockningen blev jätte sen och förlänge...ja jag somnade med honom så kunde inte väcka honom tidigare haha. Så igår var Neo uppe till halv nio :-P hihi. Men vi hade det så roligt och mysigt i soffan! Men ändå skulle han vara vaken som alla andra nätter några timmar och sen upp kl 6 :-/ Hur orkar han?!

Idag har vi varit på mandeltårtan med dom bästa och fikat/lunchat. Alltid lika mysigt och trevligt även inte våra barn alltid håller med haha. Sen åkte vi hemåt och ställde bilen och tog oss en lång promenad inkl handling i det fina vädret! Men denna ungen till att aldrig kunna sova längre än 30 min (förutom på mig) spelar ingen roll att vagnen var i rullning... Vilket gör att jag aldrig kan promenera iväg en längre runda då Neo ogillar att åka vagn just nu... Vilket är super tråkigt för detta är ända sättet för mig att "röra" på mig. Men idag tvingade jag honom lite men gav upp tillslut... 

Idag har varit en toppen mat dag för Neo :-) Han har ätit "vanlig" mat två gånger och bara välling en måltid :-) Till och med gröten gick imorse :-) Lycklig mamma!!! Hoppas på en bra dag imon igen!!!
Tyvärr har han då mycket uppstöttningar nu ikväll så jag har redan flyttat in honom till mig så jag kan ha koll. Han får sån störd sömn stackarn och jag har så svårt att koppla av och somna... 

Och igår blev min lilla fis hela 11 månader!!! Galet hur fort tiden går... 


Så galet liten men såååå söt!!!


Här är han 2 mån och en vikt på 2900g


Och nu är mammas älskling 11 mån och väger 10,5 exakt!!! 

Helt otroligt hur duktig min älskling är :-) Är så stolt över honom!!!

Mamma älskar dig lika mycket som hon älskar dina underbara systrar!!!

Imon ska vi iväg och bada med mamma gruppen!!! Ska bli så roligt och härligt. Neo älskar att bada och plaskar gärna en massa!!!

Godnatt alla finingar!!!

XOXO***



Inga kommentarer: