söndag 13 april 2014

Semester!!!

Oj nu har det varit dålig uppdatering :-/
Hela förra veckan tvättade och packade jag som en tok för i fredags tog jag mina kidz och körde mot Sthlm, Åkersberga!!!
Resan upp gick jätte bra, mycket bättre än förväntat. Tjejerna var som vanligt helt underbart duktiga och även Neo faktiskt. Han sov i 1 1/2 timme i början sen stannade vi i Jönköping för lite middag och busade av oss lite. Sen vara han vaken i 25 mil och super glad :-) helt otroligt han som inte gillar att åka bil ;-)
Vi stannade en sväng och köpte lite glass och bytte blöja sen iväg igen!!!
I slutet var han riktigt trött (20.30) och då blev han ledsen men efter en halvtimme somnade han. 
Så nu hoppas jag hemresan på fredag går lika smidigt!


Igår hade vi en underbar dag med syster och pappa och Co! Vi bara "var" och umgicks. 
Idag har vi firat både Alfred och Neo som snart fyller 1 år. Tokigt hur fort tiden går :-)
Dom fick så mycket fint och hjälptes åt att öppna hihi 

Neo tyckte dock pappret och kartongerna var roligast haha


Och idag fick jag träffa min fina bror och hans sambo och deras fina lilla kille!!! Han var så liten och söt!!! Så himla roligt att träffa dom!!!

När vi var "hemma" igen tog jag Neo i vagnen och gick en runda i det fina vädret så han kunde sova lite :-)


Och han somnade på två sekunder hihi


Nu ligger jag nerbäddad brevid min bebis som får dela säng med sin mamma denna veckan!!! Lyx, för mamman som tycker det är så mysigt ;-) hihi

Imon blir det mera bus och lek med kusin Alfred!!!

Natti natt säger vi ifrån Åkersberga!!!

XOXO***



Inga kommentarer: