fredag 4 april 2014

Underbar dag!

Åh vilken underbar dag jag och Neo har haft idag! Han vaknade med världens största leende kl 6 och massa bus i ögonen. Idag gick det inte ens morgonmysa utan han skulle upp på sekunden. Detta charmtroll till att charma sin mamma med sitt leende och gos :-) Hela fm tillbringade vi hemma med lite städ och bad :-) Sen vid lunch skulle vi träffa Matilda och Kit o grabbarna för att gunga lite och äta glass. Men lilleman somnade i vagnen påväg ner till stan så det blev inget gungande. Får väl gå ner imon till parken och gunga lite :-) Sen gick vi och handlade lite till fredagsmyset :-)
Hela em busade vi här hemma och Neo har varit så otroligt glad idag, min lilla solstråle :-)


Oj vad det händer massa i hans utveckling. Idag reste han sig själv emot bordet (ja jag satt klistrad vid sidan om) och gissa om han blev glad när han väl stod upp :-)


Min sötnos!!!

Nu här ikväll somnade Neo jätte snabbt och jag la in honom i sin säng och han fortsatte sova så gott :-)
Men tyvärr så är denna lgh så tråkigt lyhörd :-( så när grannarna började springa i trappen utanför och ut och in i deras ytterdörr vaknar ju så klart Neo :-( Så då var det kört så fick ta upp honom och natta om honom igen sen sov han jätte oroligt i över en timme på mig stackarn. Men nu ligger han i din säng igen!!!


Mitt härliga fredagsmys!!!

Nu när solen tittar fram om dagarna så är föräldrar så snabba på att klä sina barn så vårigt... Det dom inte tänker på är att det fortfarande är väldigt kallt och blåser... Idag såg jag flera små som bara hade en tunn liten jacka och vår mössa...fy så kallt. Sen hade föräldrarna själva tjockare jackor och vantar... Visst att det är svårt klä barnen denna årstiden men att klä av dom för mycket är inte ok. 

Nu ska det hängas upp lite tvätt sen blir det sängen!!!

XOXO***



Inga kommentarer: