fredag 5 mars 2010

Äntligen Fredag!!!


Åhhh nu är det äntligen fredag igen... Let´s Dance mys med mina underbara sessor <3 som är hemma igen :-) Även dom bara var borta en natt så saknar jag dom så otroligt mycke och lite underbart när dom kommer hem :-) Tyvärr har lilla Ida feber igen och ja me... Men det spelar ingen roll så länge jag får ha dom hos mig :-) Ikväll är vi bjudna på kalas hos mamma eftersom hon fyllde år igår :-) Men Julia får åka dit själv, men det gjorde hon så gärna... Tror hon kan behöva få vara "själv" me mormor utan lill fisen ;-) Så jag och hon får ha lite egen mys så länge :-) Men Julia kommer lagom hem till Let´s Dance så klart ;-) hihi så det blir super myssssss

Just nu är det en massa spännande saker som händer runt om i livet :-) Massa helmigheter och massa glad saker :-) Så roligt!!! Så 2010 kan bli ett mycke spännande och roligt år på många sätt :D

Och nu går båda mina så tjejer på ronneby flickor så kul!!! Ida bara älskar det oxå... Hon är så söt och räknar ner varje dag tills det blir måndag igen :-) hihi Och Sanna är så duktig me dom små tjejerna...det gäller ju att ha tålamod ;-) hihi Och oj så dom övar här hemma hela dagarna mina små söta :-D


Nu ska jag krypa upp i soffan me mina sessor och bara njuta av livet!!!

Ha det bäst till näst***

2 kommentarer:

Sofia sa...

Låter superhärligt!! :) Synd att du och lillfisen inte är pigga, krya på er! Och tack för igår :) Puss!

Sanna sa...

åhh vad bra att de övar!
Äsch jag har tålamod till sånt! Finns annat man kan lägga den otåliga energin på! :)