fredag 19 mars 2010

*LER*

Åh vad jag ler... Tänka att så lite kan får en till att LE*** Det känns underbart*** Hihi... Och så lyser solen oxå :-) Lovely... Och mina tjejer är hemma igen :-) ME LIKE hehehe Och ikväll blir det fredags mys som vanligt :D Nice nice....

Jag känner mig varm i hela kroppen och tankarna går... Trodde inte jag kunde vara så mottaglig... Men jag njuter verkligen och tar åt mig allt :-) Och samtidigt är det rätt spännande och nyfiket... och på samma gång rätt läskigt... Men jag Njuter :-) Det är en underbar känsla och nu inser jag vad jag missat hahaha....
Och nu vet man verkligen vad det är man INTE vill ha... Vissa saker klarar jag mig verkligen utan och det är så skönt att slippa nu :-) Tänk så en spårigt man kunde tänka och såg inte hur saker igentligen var... Helt otroligt... Kan nästan bli lite arg på mig själv att jag tillät så otroligt mycket och att bit för bit togs från mig för att fylla någon annans pussel... INTE OK... Och att sälja in sitt liv på allt och alla... Hur fan kunde jag vara så dum och naiv... Men man ska lära av sina misstag... Och herregud så mycke jag har lärt mig hahahahaha...
Bara denna lilla känslan som jag nu har är så mycke mera och så underbar...

Livet som jag och tjejerna har nu är så härligt... Önskar bara många gånger att jag kan få vara ifred lite mera... Känns som jag måste vara kontrollerad hela tiden och att mitt liv är så intressant... Men åter igen så utåt sett ska det se ut som vissa inte vill ha me en att göra men kan inte låta bli att lägga sig i och framföra sina åsikter och synpunkter... Men det är nog något jag får acceptera och försöka leva me... Men jag känner liksom inte att jag kan få "mitt" liv utan måste redovisa och förklara och informera... Har alltid hökar runt om och sen går det snabbt jävlar i de... Skvaller, skvaller, skvaller... Kanske ska räkna igen... 1, 2 , 3 sätt fart hahahahaha... Vem ska hinna först??? ;-) Släpp mig kanske och låt mig vara??? Bättre ;-)

Nu har jag en underbar vecka framför mig med mina prinsessor :-) Älskar det bara <3 Och vi har massa roligt inplanerat... Bla ska vi planera våran lilla tripp till Täby i Påsk... Ska bli så underbart att få komma upp <3 Julia saknar Moster så mycket... Denna gången var det jätte jobbigt för oss alla när hon åkte hem... Hatar verkligen detta avståndet... Julia vill flytta... Men får jag ta me mig pappa sa hon...hihi så söt... Självklart sa jag ;-) hehehehe...men tror dock inte han vill sa jag!!! Åh vad jag drömmer mig bort ibland... Så nice hade det varit... Men nu är man fast kedjad... Hur fan tänkte ja??? Grrrr....

Men nu ska jag fortsätta att njuta av min underbara känsla :-) *****



Kram på er alla godingar ;-)

1 kommentar:

Sanna sa...

Nyfiken!?!? :O Fattar inget.. men härligt låter det!