måndag 15 mars 2010

Inte ok alls...

Tårarna bara rinner....Vill inte....Snälla.... VARFÖR... Känner mig hel när du är hos mig och nu är en del av mig tom igen... Behöver verkligen dig hos mig... Saknaden är så stor... Saknaden gör så ont... Vill inte leva utan dig i mitt liv om dagarna... Vill inte vara så långt ifrån dig... Behöver dig... Jag bor verkligen på fel plats känns det som så många gånger...

Idag när vi lämnade dig på flyget så bröt Julia ihop totalt när vi kom ut i bilen... Hon grät och grät... Och förstod inte varför vi bor så långt ifrån varandra... Just nu behöver hon sin moster tror jag... Märker vilken otroligt kontakt ni har och hur mycke du betyder för henne... Du ser henne på ett helt annat vis och det märker hon... Finns ingen som betyder så mycke för henne som du... Så svårt att trösta när man själv är så ledsen... Hon kunde inte somna nu ikväll heller... Bara grät... "Mamma jag vill inte...jag vill inte" sa hon... Jag frågade vad hon menade... "Jag vill inte vara ifrån Madde" "jag behöver henne" FAN.... Jag hatar detta.... Jag ville bara skrika och säga desamma...men måste ju hålla ihop för min lilla älksling... Det räckte me att jag gick ut från deras rum så kom mina tårar...
MEN... Jag är så otroligt glad och lycklig som har fått ha henne hos mig så mycke som denna veckan... Har verkligen haft det så underbart och jag har njutigt varje sekund... Jag ska försöka ta mig uppåt under påsklovet me tjejerna tänkte jag... Känner att vi alla tre behöver det :-)

Och det var så underbat att se mina tre älsklingar tillsammans :-) Och även lilla Nova...hon tycker så mycke om sin moster hon me ;-) hihi



ÄSKAR DIG SÅ MYCKET MIN UNDERBARA SYSTER!!!


Nu ska jag försöka sova lite...om det går...

1 kommentar:

Sanna sa...

åhhh ni älskar verkligen henne det förstår jag! :/
men flyr inte ifrån mig! Då kommer jag sakna er totalt! :(
TOMT! :(
Ni är underbara alla 3 och ½ (nova).!!