söndag 7 mars 2010

Så trött på det...


Nu är jag så jävla trött på det... Om ni inte vill ha med mig att göra så låt mig vara då... Och varför...varför... Vad får du ut av det???

''Plötsligt såg han hur hans inkomster försvann, när susanne konsumerade som bara fruar kan''... (gruppen Torsson)....hihihi, hittade detta citat hos en av mina kolleger, var bara tvungen! :P

Förstår inte varför du inte skriver roliga citat om hur underbar din bror var... Eller nej ni i familjen visste ju inget... Eller blundade ni...inte så snällt i så fall... Eller jag kanske oxå skulle gå me i snadlådan och skriva om hur underbar han har varit i alla dagar... Kanske finns ett och annat som ni inte vetat om... Men nej jag glömde...han ÄR ju underbar i era ögon...finns ju inga brister på er... Fy jag tycker verkligen detta var så barnsligt gjort... Och Nej tack jag vill inte vara me... Haha... Patetiskt... Men kul detta förgyllde din tråkiga vardag... Och nu vet du ju tydligen hur det är att vara fru och att konsumera...men du behövde få en dotter innan...

Så snälla låt mig och mitt liv vara och fortsätt ert tråkiga utan mig...

Jag kan inte förstå hur vissa tänker...men tur är väl det...

"Citerar andra gör endast de som inte själva har något att säga"

Inga kommentarer: