söndag 14 november 2010

Inte överens...

Jag och min hals är verkligen inte överens... Jag har massor att göra nu i veckan och har inte tid med en ond hals och feber... Är så otroligt trött på detta...när ska jag få en chans? Grrr... Men jag tänker inte ge mig...jag ska vinna över detta...

Giillar inte heller hur det ser ut här hemma... Så fort jag inte mår "bra" känns det som ett kaos här hemma. Jag kommer efter i allt... Och jag hatar att inte ha någon ork... Bläää... Och när det blir så här lägger jag all min tid på tjejerna ist... Idag har vi pysslat en massa och spelat spel för fullt... Bara älskar såna dagar...då njuter jag...

Imon ska jag ta tag i varför min hud är så torr helt plötsligt...jag har typ aldrig behövt smörjt in mig och nu är jag som ett äckligt sandpapper (ok nu är det kanske inte så illa som det låter men har fobi för torr hud... Urk) Jag misstänker att det är mina nya mediciner mot förebygande benskörhet... Och kan säga att jag bryter nog hellre några ben än att vara så här torr... ;-) Ok kanske inget man skojar om men det är det fan inte heller om att vara torr...hua

Idag är det ju Fars dag oxå... Vet jag ska vara glad att jag har min pappa i livet men... Det är inte så jäkla lätt att alltid vara så långt ifrån honom... Spelar ju ingen roll vilken dag det är men idag känns det ju naturligtvis extra jobbigt... Men ring har jag ju iaf gjort :-)
Så grattis alla goa pappor där ute!!!

Nu är det dax för sängen igen...

See U

Inga kommentarer: