torsdag 18 november 2010

Spännande :-)

Idag har jag oficiellt blivit en glasögon orm ;-) hihi Känns jätte konstigt att behöva gå med glasses nu... Men man får väl ta en dag itaget... Och nu ska äntligen mina små ögon slappna av. Julia tycker mamma är så fin och Ida bara fnissar thi...

Idag när jag hämtade posten låg det där :-) Brevet... Den 1/12 ska jag på mitt läkarbesök inför hela min nya resa :-) Känns helt underbart men samtidigt väldigt nervöst... Nu när man fått ett "datum" blir det så mycke mera verkligt... Längtar så... Och ber att allt går vägen...

Jullan åkte aldrig idag... Det tog tvärr stopp... Hon känner nog oxå att bubblan sprukigt... Jag hade verkligen rätt igen... Snacka om att skita bort sig och förstöra för sig själv... Mitt mål är att tjejerna ska må bra och det gör dom verkligen här hos mig... Sen vill jag naturligtvis dom ska ha sin pappa oxå...det önskar väl alla för sina barn... Men till vilket pris??? Hur mycke ska jag behöva stå ut med... Efter samtalet igår förändrades barnen direkt... Dom kröp genast upp i mitt knä och sen var det förstört... Allt de han inte skulle göra...gjordes... Och vad gör man i då? Huvudet bara snurrar... Ska bli intressant vad som händer på tisdag... Ska allt börja om från början igen??? Ärligt så släpper jag det just nu.. Tjejerna trivs hos mig och är glada...Dom mår bra...och då mår jag bra...

Imon är det dax för skolan igen :-) Tiden bara springer iväg... Har redan gått "där" i en månad nu :-) hihi

Nej nu ska jag krypa ner i sängen brevid söta Julia :-) XOXO

Inga kommentarer: