tisdag 30 november 2010

KALLT...brrrr

Fya mig vad kallt det är idag :-S Och ändå springer tjejerna bara i sina trosor här hemma??? Dom måste vara väldigt varm blodiga... En annan sitter med kläder på sig och små fryser under filten...hihi. Tror nog inte mina element hinner med kylan ute... Julia vill bara ut och leka i snön...men det får man inte när man varit dålig... Nu sitter dom inne på deras rum och Julia läser för Ida :-) Dom har det så mysigt!!!

Snart ska jag till läkaren igen med mitt öra... Det slutar ju inte knastra... Och nu är det två veckor sen jag fick medicin för det...men det har inte hjälpt alls... Får väl se vad dom hittar på idag. Och imon är det dax för mitt besök på kirurgen i K-hamn inför min op :-) Ska bli så spännande...men är så otroligt nervös... hihi

Och idag har Theo och Tuva tittar ut :-) Så roligt!!! Stort grattis till Terese och Ronnie!!! Allt hade gått fort och bra :-) Ska bli så spännande att få höra allt och sen få träffa dom små söta <3 Lovely!!!

Nej hopp in i duschen ***

Inga kommentarer: