måndag 8 november 2010

Ny vecka nya möjligheter

Gud så fram och tillbaka det har blivit för tjejerna förra veckan. Och själv han man inte "fylla på energin" heller... M skulle iväg och spela i lördags och det var hans helg och därför blev det helt upp och ner... I Onsdags åkte Ida dit men Jullan blev hemma men i torsdags åkte hon och käkade middag men sen gick det inte mera... Men sen på fredag skulle Ida sova hos faster coh Jullan själv me pappa :-) Och det blev jätte lyckat... Hon var så glad och super nöjd... Första gången på flera år som pappa och Julia hade en egen kväll och morgon. Sen var dom hemma hos mig hela lördagen till kl 17 då var det dax för att sova hos farmor & farfar... För jag skulle ju oxå iväg :-S Men där hade dom haft super kul :-) Så skönt att hämta två glada tjejer... Så man var rätt slut i huvudet igår kväll... Och nu är det två veckor kvar till lite "ledigt" för att samla energi... Men nu ska det bli roligt och vi ska hitta på en massa :-)
Nu på lördag ska ju Jullan vara med på Talang :-) Så imon ska vi öva en massa :-) Ska bli så roligt.
Idag har vi möblerat om i tjejernas rum. Jullan gillar inte riktigt att sova uppe i vånings sängen så vi har tagit "ner" den nu :-) Och det blev super bra :-) Och tjejerna blev nöjda.

Imon är det dax för små tjejernar gympa igen :-) Det är alltid lika roligt att vara med och hjälpa till. Man går alltid därifrån med ett stort leende. Och gud så duktiga dom har blivit... Helt otroligt hur mycke dom har utvecklats :-) Ska bli så roligt att se dom på uppvisningen :-) Sen var jag me och kollade lite förra veckan på Julias grupp oxå :-) Och dom är verkligen super duktiga :-) Man blir så stolt som mamma när man ser sina tjejer försöker så mycket :-)

Imon är det dax för skolan igen för mig :-) Trivs verkligen med att plugga. Och sen tänkta jag ringa kirurgen och kolla läger hur tiderna ligger till... Är så nyfiken och spänd på när det är min "tur" hihi Men måste erkänna att jag börjar bli rätt nervös... Men det vore väl konstigt annars.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, blev rätt varm efter om möbleringen ;-) Behöver minsan inte gå på något gym...hahaha det är bara till att köra järnet här hemma ist ;-)

Ha det gottit!!!

Men här kommer lite bilder ;-)

Julia och Ida ville oxå prova lite glasses ;-) Hihi




Mina söta sen läskiga tjejer ;-)























Julia och Ida pysslade lite till farmor & farfar








Liten Ego bild hahaha



Inga kommentarer: