lördag 13 november 2010

Trötttttt

Nu börjar det ta ut sin rätt...tröttheten... Känner mig helt öm och slut i kroppen... Nu har det varit så många nätter som jag inte sovit vad jag behöver...och jag vet att det finns säkert så många andra som har det tio gånnger värre...avundas er inte :-( Men min sjukdom kräver en viss sömn annars blir den så mycke värre :-( Feber, svullnad i halsen och total ömhet i kroppen :-( Nu har jag allt utom feber faktiskt...jippi...eller??? Känner att jag tar nog på mig lite för mycket och kan inte se mina begränsningar... Tror jag är 18 fortfarande haha... Men ibland är det ju så många måsten oxå... Sen så märks det på mitt tålamod...orkar inte me alls lika mycket men tur man kan bita sig läppen...för det ska ju inte gå ut över mina sessor. Men snart är det en ny vecka och får hoppas att det vänder...

Men till något helt annat... Idag var det äntligen Julias tur att få vara med på Talang 2010 :-) Oj som vi har övat här hemma... Det är nästan så att man drömmer om låter hehehe. Och jag tror nog att jag var mera nervös än Julia :-) hihi.
Kl 9 körde jag ner Julia för genrep och sen möte vi upp henne vid 10 tiden :-) Då gick vi bara runt och tog det lugnt... Sen blev kl 11 och då var det dax för TALANG :-) Julia gick ut som tredje och kan bara säga en sak...hon var super DUKTIG :-D Hon satta vetkligen alla rörelser och det lätt jätte bra ;-) Är verkligen såååå stolt över henne... Och att hon bara vågar stå där uppe framför alla dessa människor :-) Och hon hade naturligtvis massor som var där för att heja på henne :-) Och hon slutade på en delad tredje plats och hon är så glad för det :-) Och så fick hon ju en talang t-shirt ;-) Den har hon gått i resten av dagen :-) Söting <3







Efter Talang fick vi me oss söta Meja hem och tjejerna har lekt super bra :-) Så roligt och se dom. Och Meja har bestämt att hon ska komma imon igen ;-) söting... Jag trivs hos dig Susanne sa hon hihi...
Och jag har varit sååå duktig i em, jag har äntligen lyckats plocka undan att på baksidan :-) Även studsmattan klarade jag helt SJÄLV...det ni ;-) hihi Trodde aldrig jag skulle klara de men skam den som ger sig ;-) Men det är väl oxå därför man är helt slut i kroppen nu :-P

Nu försöker vi mysa upp i soffan till Dansbandskampen och hoppas på att CC & Lee går vidare ikväll :-) Och bara njuter av denna underbara dag :-D

Kram på er***

Inga kommentarer: