torsdag 19 april 2012

Feber...

Idag är det min tur att ha feber :-( Inte så nice... Har typ sovit hela dagen och är fortfarande helt slut... Och ont i halsen har jag oxå...känner mig helt sönder bränd :-/ Så idag har det inte blivit något pluggande alls och jag känner mig lite smått stressad... Inte många veckor kvar på denna terminen... Men idag var iaf Ida feber fri och super pigg :-) Och det är skönt!!!

Men vi har en liten jobbig känsla i oss alla tre här hemma... För imon kommer vi lämna bort Trassel på prov till en familj i Kna... Och även jag vill detta för hans del så känns det så sorgligt och jobbigt faktiskt... Julia är nog den som tar det bäst men både jag och Ida blir tårögde till och från... Nu ligger han så gulligt i soffan precis berdvid mig och sover. Han är ju min lilla bebis.... Men jag hoppas verkligen han kommer trivas i sitt nya hem och att allt går bra...



Idag har jag äntligen fått hem klädkatalogen som Julia ska sälja sport kläder ur... Inte lätt att lägga en beställning om man inte vet om att den har kommit eller får chans att kolla i den... Men nu här ikväll så har jag och Jullan beställt lite, tyvärr blev det inget till Ida för det fanns inte så små storlekar... Och när vi höll på med detta så passade vi på att kolla in sommar kläderna på dom olika webbshopparna...och det var inte mycke vi hittade... Men vi får hoppas det kommer lite mera om ett tag... Känns oxå väldigt märkligt att kolla sommar kläder då vi precis har fått höst ute igen :-( Så nu tycker jag våren kan komma så man kan få börja njuta av värmen lite...
Fast helst av allt skulle jag bara vilja packa min väska och åka utomlands... Skulle verkligen behöva släppa allt här hemma och bara få chans att vara lite... Men det är ju bara drömmar... Som student är det inte lätt att ta en sån resa :-S Men den tiden kommer väl oxå :-P



Nu ska jag krypa upp i soffan och invänta BB som börjar strax sen ska jag hålla mig vaken tills Älsklingen kommer hem från sitt jobb så jag kan få prata lite med honom idag :-)

XOXO***




Inga kommentarer: