onsdag 18 april 2012

VAB dag...

Idag har jag varit hemma med Ida fisen som vaknade med feber och huvudvärk. Och idag hade jag verkligen behövt varit i skolan men vad gör man??!! Så det fick bli en massa plugg hemifrån ist och Ida har tyckt jag har varit sååååå tråkig... Men jag har lockat henne med lite film och gottit så dagen har rullat på bra faktiskt och jag har fått en del gjort :-)
Jullan har varit på gymnastiken nu här ikväll igen... Nu börjar tävlingsdagen närma sig :-) Den 28 april åker vi upp till Växjö och spenderar hela dagen där. Nu ska hon bara "hålla" fram till dagen och idag gick det bra!!!
Sen på kvällen ska jag och *Per* iväg till T & R på middag och om vi orkar blir det lite utgång i K-hamn :-) Ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot hela denna dagen :-)

Idag har jag börjat fundera lite på vad jag ska köpa till Ida i födelsedags present :-P Snacka om svårt... Hon har önskat sig lite "ute" leksaker och det har jag kikat in men sen vet hon inte mera...hehehe lätt hjälp :-P Men visst ska inte säga så mycke...är inte heller så bra på att svara på vad jag önskar mig... Men visst jag är ju inte "van" att önska mig något :-P Så nu går huvudet varmt över vad jag ska ge Ida och vad jag själv ska önska mig :-P Men lite roligt är det allt ;-)

Nej nu får jag ta och plugga lite till innan ögonen går ihop....

XOXO***

Inga kommentarer: