fredag 20 april 2012

Tung dag...

Idag är en otroligt tung dag... Vår lilla bebis har flyttat iväg på prov... Och han är redan så saknad av oss alla... Ida grät hela tiden som Karolina var här och det skar i mitt hjärta... Även jag vet att jag tagit rätt beslut för både Trassel och oss andra så gör det så ont i mig när tjejerna blir så ledsna... Själv försöker jag hålla ihop mig inför tjejerna men känner att nerverna sitter snart på utsidan :-S Så nu håller jag tummarna att allt går vägen och att han trivs i sitt nya hem... För det hade varit så jobbigt för både han och oss om han kom tillbaks för bara en kort tid... Mycke förvirring för tjejerna då... Men blir det så så blir det så... Allt för att Trassel ska må bra oxå!!!




Annars idag har jag pluggat för fullt :-) Men tyvärr känner jag mig inte super pigg men visst jag är bättre än igår iaf :-P Vill plugga undan lite nu i helgen för nästa vecka skulle jag vilja ta dt lite lugnt när *P* har ledig vecka :-) Men tror inte jag kommer hinna riktigt klart men jag kan göra så mycke jag kan :-)
Imon hoppas jag att jag vaknar pigg så jag kan fixa lite mera här hemma :-) Och imon ska Jullan har extra träning inför tävlingen nästa helg :-P Så det blir upp tidigt imon igen.... Men på söndag då ska jag ha sovmorgon :-D

Nu är det dax för Let´s Dance men mina sessor!!!

Ha en underbar kväll mina vänner!!!

XOXO***





Inga kommentarer: