lördag 21 april 2012

Härlig lördag!!!

Vilket underbart det har varit ute idag :-) Mer såna dagar vill jag ha!!! Idag började vi dagen med extra gympa för Julia... Sista halvtimmen var jag och Ida där och kollad och oj så roligt det var :-) Och vad duktig min tjej har blivit :-) Ska verkligen bli super roligt att se henne på tävlingen nästa helg :-)

Sen idag har jag pluggat en del...men jag kommer inte hinna klart... Hade ju tänkt plugga undan lite så jag kunde vara "ledig" i veckan med *P* men det får nog bli några timmars plugg ändå :-P Får väl sätta honom framför lite fotboll eller nått hihi.

Jullan var nere på stan idag och åt med en kompis och dom hade jätte roligt :-) Känns otroligt konstigt att hon blir mer och mer självständig... Hon är ju min lilla fis :-P hehe Hon växer snabbare än vad jag hinner med ;-) Men samtidigt är det väldigt roligt att se hennes utveckling! Hon är så duktig på att ta ansvar och sköter sig verkligen...vad jag vet ;-)
Jag och Ida har haft en mysig kväll för oss själva :-) Mycke mys kan jag lova :-P

Det har gått väldigt bra med Trassel :-) Han verkar kommit till ett jätte fint hem och jag har fått en massa kort idag på honom och det blev både jag och tjejerna väldigt glada över :-) Hans nya "mamma" verkar verkligen helt underbar, en riktig djurvän <3

Nu blir det kudden för mig :-P

XOXO***

Inga kommentarer: