söndag 22 april 2012

Helgen över

Då har denna helgen oxå sprungit förbi... Men vi har verkligen hunnit mysa en massa jag och tjejerna :-) Och det känns skönt eftersom dom åker på tisdag :-( Alltid lika jobbigt... Vissa säger att man vänjer sig med tiden med det är dock något jag aldrig kommer vänja mig vid...att vara utan mina barn får mig att känna mig "halv". Men allt för deras skull så klart... Är glad ändå att dom vill vara så mycket hos mig och att allt äntligen fungerar och rullar på :-D
Som tur är ska jag till *P* på tisdag och det känns otroligt bra... Saknar honom jätte mycke... Gillar inte hans 7 dagars jobb vecka :-P hehe Men nu är han ledig i 9 dagar så får ta igen lite dessa dagarna :-P

Idag har jag och tjejerna varit och badat tillsammans med Maria och Anton i Ronneby :-) Super roligt hade vi... Det blev massa bus och skoj till och med så vilt så jag blev knockad och fick näsblod hahahaha men det gick över rätt snabbt :-P Sen var det bara ut och fortsätta busa :-P
Sen har jag försökt simma med tjejerna oxå... Julia kan ju simma men har liksom ingen ork så hon måste öva öva öva. Och lilla Ida är totalt ointresserad att lära sig simma... Men jag kämpade med henne idag och ska nu försöka gå och bada med dom lite oftare. Märkligt hur olika barn kan vara... Båda mina tjejer har varit sena på att tex lära sig cykla och simma... Men när Julia var fyra då kunde hon redan läsa massa ord och Ida har varit super duktig på att räkna redan som två-åring... Men cykla och simma är tydligen inge kul alls :-S Själv älskade jag ju att bada när jag var liten och cykla gjorde jag varje dag så gott som... Men det kommer väl med mina tjejer det oxå...hoppas jag ;-)
Alla är vi ju så olika på vad vi är duktiga på...och tur är väl det!!!

Imon är det dax för skolan igen och det ska bli riktigt roligt... Har Info & Layout B och det går riktigt bra nu :-) Det är så roligt att gå något som man verkligen får ut nått utav...
Sen efter skolan och när jag hämtat tjejerna ska vi hem till Terese och alla kidzen :-) Och oj vad det ska gosas och busas :-P Och jag misstänker det kommer bli en del prat oxå :-) Kändes som T hade en del att prata om hihi Men det har jag me :-P Nice...hehe

Men nu blir det sängdax för mig!!!


XOXO***

Inga kommentarer: