tisdag 1 maj 2012

En vecka går fort...

Oj vad denna veckan har gått fort :-/ I tisdags åkte tjejerna till sin pappa och det är alltid lika jobbigt... Kommer verkligen aldrig vänja mig, får bara lära mig leva med det... Efter skolan packade jag min väska och åkte hem till *P* :-) Och det kändes otroligt bra :-) Var alldeles för många dagar sen vi hade setts... På tisdagen tog vi det bara lugnt och jag njöt bara att ha honom runt mig :-) På onsdagen tog vi oss en lite tripp till Kristianstad. Det är otroligt roligt att gå och kolla i affärer med någon som oxå tycker det är roligt :-) Kändes som vi var inne i varje butik hihi. Jag hittade inte så mycke men en födelsedags present till Ida blev det iaf! Och *P* hittade ett par skor...snygga som tusan... Riktigt nice att han har så snygg stil :-) Och typ allt sitter ju bra på honom med!!! Snygging!!!
Torsdagen tog vi bara en stor vilo dag...och skoja om det var skönt... Det var verkligen super mysigt! På kvällen hade han fotbollsträning så jag trippade bort till hans föräldrar och hade en trevlig stund där till *P* kom hem :-)

På fredags morgonen behövde jag köra hemåt för tjejerna skulle till sin läkare på rema dag... Och det gick jätte fint :-) Och det känns som jag har läget under kontroll nu :-) Får bara hoppas tjejerna kan få en lugn sommar och kunna njuta ordentligt!
Efter läkare besöket stannade tjejerna kvar hemma under em och vi tog oss ner till Kallinge simhall och badade lite :-) Super härligt!!! Sen skulle Ida sova hos farmor och Jullan blev kvar hemma med mig då vi skulle upp kl 5.00 på lördags morgonen... Det var ju dax för Julias gymnastik tävling i Växjö :-D
Vi var trötta när vi vaknade men på ett strålande humör :-) Och det blev verkligen en toppen dag och Julias grupp kom på 6:e plats och mixgruppen med pojkar och tjejer knep första platsen!!! Alla 4 lagen var verkligen super duktiga och kämpade otroligt bra... Och det gjorde även alla ledarna :-) Toppen jobbat!!! Här kommer lite bilder :-)

En trött men glad Julia påväg till Växjö!!!


Färdig inför tävlingen!!!


Ida var så klart med och hejade på syrran!!!


Några av tjejerna i Julias grupp!!!


En stolt tjej påväg hem!!! Och mamma lika stolt!!!



Sen åkte Julia till sin pappa för att ha lite lördags mys och fortsätta sin helg där!!! På kvällen kom *P* hem till mig och vi var bort bjudna till Terese och Ronnie på middag och det var så super gott och trevligt. Sen blev det utgång i K-hamn för oss och det var väl ok men...kommer nog inte åka dit flera gånger...
Söndagen blev bara soff häng :-P Super nice!!! Sen på em kom tjejerna hem och jag kände mig hel igen :-) Vi alla fyra hade en super mysig valborg... Tjejerna fick upp *P* i studdsmattan och oj så glada dom var :-) Härlig känsla i mig <3  


Och på em var jag och tjejerna inne i stan för Ida skulle ta håll i sina öron som hon får i födelsedags present av morfar och K :-) Vi tog håll nu för att inte ta det mitt i sommaren då hon fyller i juni. Och oj vilken tuff tjej Ida är :-) Det gjorde så otroligt ont i första örat men hon skulle bara ha i båda!!!

 SÅ DUKTIG!!!



Och nu väntar hon bara på att få visa alla i klassen imon :-) Sötingen!!!

Idag var *P* tvungen att köra hem :-( Jobb time... Visst känns det alltid tråkigt när vi behöver lämna varandra men idag var det faktiskt jätte jobbigt... Vet inte varför... Ogillar verkligen detta avståndet emellan oss mer och mer... Självklart är det härligt att få sakna varandra lite oxå men fy nu är det jobbigt... Och ännu jobbigare kommer det bli att behöva lägga sig själv i sängen :-( Bläää för det... Men har ju inge val... Och nu är det troligen en hel vecka kvar till vi kan ses igen :-(
Men jag ska försöka njuta av veckan med mina tjejer ist!!!

Nu blir det BB sen sängen!!!

XOXO***


 



Inga kommentarer: