måndag 14 maj 2012

Vart är värmen???

Fy så kallt det varit sista veckan igen :-( Iaf i Älmhult... Och regnat har det gjort varje dag oxå... Trist... Tur jag ha haft en massa plugg att göra :-)
Föra tisdagen fyllde jag ju år :-) Och på morgonen vaknade jag utav två söta sjungade tjejer!!! Dom hade fixat presenter och frukost på sängen :-) Så underbart!!! Och vi hade tid, så vi kunde bara ligga i sängen och prata o mysa en massa :-) Kan en dag börja mera underbart!!! I vanliga fall när jag lämnat tjejerna på skolan varannan tisdag så hämtas dom ju av sin pappa men denna dagen hämtade jag dom efter skolan vid två tiden för att ut och fika med tårta på stan :-) Och det var verkligen super mysigt!!! Älskar mina tjejer såååå mycket <3 Sen när jag lämnat av dom hos sin pappa drog jag mig till *P*!!! Han hade köpt tårta och jag fick verkligen underbara presenter :-D Jag blev så otroligt glad och visste knappt hur jag skulle tacka... Tack igen min älskling!!! Kvällen fortsattes med att äta gottit med *P*s föräldrar och det var super trevligt!!!
Och jag vill tacka alla för dom underbara gratulationerna jag fick på min dag <3 När jag kollade till fb kunde jag inte tro mina ögon... Det värmde så mycket!!!
Tyvärr slutade dagen inte lika roligt... Min kväll blev tyvärr total förstörd och det känns otroligt tråkigt... Man fyller en gång per år... Tur jag var hos min älskling som gjorde allt för att min kväll skulle bli bra :-) Skönt att få prata lite och få lite råd... Men det blev inte många timmars sömn den natten...
Men när jag vaknade på onsdagen bestämde jag mig för att ta ett steg bak och njuta av mina dagar ist. Jag kan inte göra mer än så här och hur ledsamt detta än är så står inte valet i mina händer... Det gör ont i mitt hjärta men jag backar... Och låter detta stanna mellan oss...
Hela onsdagen blev det plugg tills *P* kom hem från jobbet... Då grillade vi och åt riktigt gott!!! Alltid lika underbart att umgås med min älskling...trivs så i ditt sällis ;-)
På torsdagen var jag på min första Älmhults IF fotbolls match :-P hehe. Jag och Linnea åkte dit även regnet stod som spön i backen :-P Men visst några minuten var det ju uppehåll :-P Men det var jätte roligt att se dom spela iaf!!! Och det kommer bli flera matcher för min del!!! Men oj så blött jag var när jag kom hem... Fick ställa mig i duschen för att tina lite ;-)
Hela helgen var *P* ledig får både jobb och fotboll :-D Så vi bara njöt av att inte ha en massa måsten... Tyvärr blev jag dålig på fredags kvällen och kräktes hela tiden... Frös som tusan och mådde skit... Nästan hela lördagen var lika dan... Kunde inte äta något :-( Men jag repade på mig mot kvällen och jag orkade med middagen som vi var bjudna till hos *P*s föräldrar... Det bjöds på fantastisk mat och underbara skratt!!! Hade en underbar kväll verkligen!!!

Sen var det ju dax att åka hem :-( Sån splittrad känsla... Ville ju inte åka från min älskling men ville ju verkligen hem till mina sessor <3 Vill ju ha båda delarna samtidigt :-P
Idag har jag och tjejerna varit hemma...dom vaknade med feber men det har varit full lek hela dagen ändå :-) Får se hur dom mår imon...

Imon får det bli läkaren för mig iaf igen... Vill ju verkligen drick hela världen... Varit så i drygt en vecka... Känns inte helt ok... Men men det är imon det :-P
Men idag när jag vägde mig hade jag gått ner 3,7 kg på 6 dagar :-/ Möjligt att det var därför jag mådde så dåligt i helgen för att kroppen inte hängde med... Så nu står jag på ca -36 kg :-D

Sen vill jag tacka alla mina underbara vänner för att ni finns där för mig när det behövs... Och skönt när en vän kan se när dom behövs innan man själv märker det!!! Ser verkligen fram emot den där SPA helgen :-D Något vi alla behöver!!! LOVELY!!!

Nu ska jag ta mitt smiling face och gå o lägga mig faktiskt...

XOXO***

Inga kommentarer: