torsdag 3 maj 2012

Paus...

Nu tar jag en liten paus ifrån pluggandet :-) Måste ju ha i sig lite mat oxå!!! Idag på morgonen så var jag på mitt ortoped besök i Kna och det gick jätte bra :-) Jag kommer nog troligen inte behöva göra den stora operationen som innebar att "kapa" mitt smalben och första det på nytt för att få knäskålen och knät att hamna i rätt läge. Nu vill dom testa en mjukdels op först och bygga upp så inte min knäskål hoppar ur led. Och den är inte alls så "jobbig" som den andra och dom tror det kan räcka :-) Så nu är jag bara glad!!! Så i höst kommer detta ske...

Vilket underbart väder vi har nu :-) Så varmt och skönt ute att man vill ju verkligen inte sitta här inne... Och nu behöver jag kolla igenom tjejernas sommar kläder och fylla på en del framförallt till Julia... Idag har en del som hon kan ha sen förra sommaren men Julia har inget. Så jag funderar på om vi skulle ta oss en tripp till Kna på lördag och kolla läget lite :-)
På söndag har Julia sin uppvisning och det ska bli jätte roligt att se :-) Tyvärr kunde inte *P* komma pga av fotbollen men det kommer flera gånger :-) Så jag och Ida ska dit och kolla!!!

Jag vet inte riktigt om jag ska "fira" mig något i helgen eller inte... Mycke roligare att kalasa när någon av tjejerna fyller år... Men får väl fixa något :-P hihi Är i och för sig super sugen på tårta :-P hehehe

Nej nu ska jag dyka ner i böckerna lite till till det är dax för skolan!!!

XOXO***

Inga kommentarer: