fredag 4 maj 2012

Fredag igen!!!

Då var det fredag igen!!! Underbart... Fast denna veckan har ju gått väldigt fort eftersom den inte varit så "lång". Ida sa idag: Men mamma jag har ju inte ens hunnit vara i skolan innan jag blir ledig nu igen!!! Hihi Söting!!!
Idag har jag inte hunnit med att plugga något alls... Men visst satt till elva nästan igår :-P
Idag har jag fått varit med Jullan lite för igår kväll hade hon fruktansvärt ont i sina fotleder så jag bestämde att hon inte fick springa orientering i regnet som var i morse... Hade nog inte blivit så bra resultat... Det har varit väldigt mycke träning nu för henne både inför tävling och uppvisning... Så idag fick hon bara vara med och kolla på gymnastiken för att inte skolan ska bli mer drabbad och att hon ska "hålla" tills på söndag då uppvisningen är.


Så Jullan var hemma med mig iaf i fm och sen när klassen skulle ha bad åkte vi dit och testade och det gick rätt ok :-) Efter badet slutade hon och då åkte vi och hämtade Ida och lunchade på stan :-) Super mysigt verkligen!!!


Sen gick vi på en liten shopping tur och vi hittade både skol-avslutnings klänningar och lite sommar kläder :-) Och tjejerna är så super glada och nöjda nu!!! Då är mamma oxå nöjd ;-) Och även jag hittade mig ett par kort byxor :-P



Sen när vi kom hem från stan så fick jag ett ryck och började måla min hall :-) Den ska bli vit nu!!! super roligt men inte alls så lätt som man kan tro :-P Och jag är nog väldigt petig hihi. Så imon ska jag fortsätta måla!!! Lite roligt när man ser hur det förändras :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen faktiskt... Sååååå trött...

XOXO***

Inga kommentarer: