måndag 7 maj 2012

Oj vilken helg!!!

Vilken helg det har varit... Enormt rolig men rätt stressig på sina håll... I fredags började jag måla min hall och det har tagit sin tid, men vad roligt... Nu är den super fin och set helt annorlunda ut!!! Men oj vilken träningsvärk jag har fått... Tydligen använt muskler som legat lite vilande ;-) hihi. I lördags hade Jullan extra träning inför uppvisningen och det gick jätte bra :-) Jag och Ida satt faktiskt kvar och tittade lite :-) Julia har verkligen utvecklats något enormt och klarar saker som jag inte trodde hon skulle klara av. Hon har ja faktiskt en del saker emot sig men hon kämpar en massa :-D Så stolt över henne!!! Hon var rätt trött efter träningen så vi tog det bara super lugnt hela em och kvällen...det blev en del spel! Det är såååå roligt att spela med tjejerna :-) Och jag lyckas förlora ständigt och det tycker dom är såååå roligt hihi Men det bjuder jag på!
Igår, söndag, så var det ju äntligen uppvingning time! Julia skulle ner vid 10 och förträna till 12. Under den tiden passade jag och Ida på att gå lite på loppis i brunnsparken och oxå få i Ida lite lunch... För kl 12 skulle ju hon på sin dans, så det var bara att hämta upp Jullan strax innan och sen ner på gymet med Ida. Och under den dans tiden försökte jag och Jullan få i oss lite lunch. Och tio i ett hämtade vi upp Ida och kl 13 skulle Jullan samlas åter igen i sporthallen... Då kunde jag och Ida gå in och sätta oss och tagga ner lite... Fast man var rätt nervös och spänd.
Uppvisningen gick verkligen toppen och ledarna hade anordnat det super! Det blev mera en show och gymnastik. Och gymnasterna fick verkligen chans att visa upp sig! Jag var verkligen super stolt öven min undebara dotter!!! Hon är så otroligt duktig!!!

Sen var vi sååå trötta och åkte bara hem och åt lite mat och la oss i soffan!!! Fast vid halv sex tiden fick vi köra och lämna Trassel IGEN... Han har ju kommit hem ifrån Karolina där det inte gick så bra tyvärr... Och igår tog en tjej emot honom som kan väldigt mycke om katter och ska försöka få bukt på honom... Men det var otroligt jobbigt och känslosamt att behöva lämna igrån sig honom IGEN... Jag intalar mig själv att jag gjort allt jag kunnat men ändå har jag otroliga skuld känslor :-( Men nu hoppas jag han får det bra min bebis!!! Och vi han ju fira han igår oxå :-) Han fyllde ju faktiskt 1 år!!! Så tjejerna sjöng och pussade honom i massor <3 Och han fick även ett grattis sms från Agri!!!

Idag är det plugg som gäller :-) Fram till 14 iaf.. Då ska jag hämta upp tjejerna för då ska dom gå på stan med mormor och handla födelsedags present till Mig :-) Spännande!!!

Ha en bra dag allihopa!!!

XOXO***



















Inga kommentarer: