söndag 20 maj 2012

NU är värmen här!!!

Gud vilken underbar dag det har varit idag!!! Och det har varit så otroligt varmt och härligt!!!
Denna veckan har bara sprungit iväg... Så är det alltid tycker jag när mina tjejer är hos mig... Och vi har inte hunnit med jätte mycke... Början av veckan så var båda tjejerna sjuka så det blev mest bara en massa mys och en hel del spelande... Men sen piggade dom på sig och då tog vi och bakade lite cupecakes en av kvällarna och oj så gottit det blev... Och även jag lyckades att äta en :-) Mums!!!





Och nu känns det ordentligt att det är i slutet på terminen... Gud så mycket jag har att göra hela tiden... Denna veckan som kommer kommer jag behöva plugga en massa :-) Men skönt när det blir klart sen!!! Och nu i veckan var jag och Henrysson nere i K-stad och skrev deras högskoleprov :-) Oj så nervöst det var... Men det gick nog ok iaf... Kan inte göra mer än mitt bästa... Kändes skönt när vi åkte hem iaf att det var gjort!!! Så nu får vi bara sitta snällt och vänta.

Denna veckan har det varit tuff med min kropp...den vill verkligen inte som jag vill :-( Fick till och med åka in i fredags lite akut för det blev för mycket och kroppen var inte alls ok... Ska ta mig ner till läkaren imon igen för nya prover och utredning... Och tack underbart Therese Ingesdotter för ALL hjälp <3 Du är guld värd ska du veta!!!

Denna helgen har Ida haft att göra oxå... Hon har varit på fyra kalas på tre dagar...  OMG säger jag bara... Men hon har haft det super roligt!!! Bara en annan som känt sig som en jojo... Inte mycke till ledigt :-P Men tur det finns andra föräldrar att samköra lite med :-) Och denna helgen har vi även planerat lite inför Idas kalas :-) Hon har bestämt sig för att ha ett Disco :-) Och dom som vill får gärna klä ut sig till sin favvo artist och gärna ta med någon musik från denna. Och under kvällen få sjunga och uppträda antingen framför dom andra på discot eller tillsammans allihopa :-) Ida ser så mycke fram emot detta!!!

Och nu är det inte så länge kvar till jag får träffa mitt hjärta!!! Ska bli så otroligt härligt... Ogillar verkligen denna veckan när han jobbar hela veckan...finns liksom inte en chans att kunna ses... Men på tisdag får jag pussa och krama lite på honom ;-) Sen har vi veckan tillsammans och det ska bli skönt!!!

Nu blir det sängen för mig... Natti natt på er!!!

XOXO***




Inga kommentarer: