tisdag 17 april 2012

Nu är det verkligen vår Eller??? ;-) Jag och tjejerna trivs verkligen super bra i vårt "nya" hus!!! Det tar lite tid at komma i ordning men tycker jag lyckats rätt så bra faktiskt :-) Och det är mycket lättare att hålla i ordning när man har lite plats för sina saker... Nu märker jag hur trångbott vi levt innan... Jag har ju äntligen fått ett sovrum och slipper sova i klädkammaren ;-) Allt känns så otroligt bra just nu!!!
Det är ju över två månad sen jag skrev och tänker bara lägga ut lite bilder nu men små kommentarer om den senaste tiden :-)
Vi i familjen fick ju en väldigt jobbig start på året när vi fick reda på att vår Martina inte skulle överleva sin sjukdom och sen gick det väldigt fort till att hon lämnade oss i oändlig saknad... Begravningen var väldigt fin med mycke musik... Kommer ha fina minnen av den strots all smärta som finns i en...
Här är "kransen" vi la till henne... Det är en stjärna... Vi döpte en stjärna oxå till hennes minne och gav till hennes föräldrar och det var mycket uppskattat!!


Men allt har ju inte varit jobbigt så klart... När man har dessa bus ungarna hemma hos sig så kan man inte annat än att skratta :-) Dom är så ljuvliga och BUSIGA hihi Lovely!!!


Och självklart har vi varit på stan och ätit årets första mjukglass :-) Kan lova att tjejerna var såååå glada :-) Och så klart tog vi med oss Isa oxå :-)


Studsmattan och grillen är invigda :-) Kan det bli mera underbart :-) Andas in och njuter för varje sekund!!!


Men ibland är dagarna väldigt kalla och mörka och då är det ju så mysigt att mysa upp sig i soffan med sin älskling och tända lite ljus <3


Tjejerna "lurade" med sig mamma och Per till parken och massa lek blev det :-) Men det var riktigt blåsigt och kallt...men mysigt :-)




För någon vecka sen var jag hemma hos min kusin Melinda och gosade massor med Maja fisen :-) Så härlig och go och otroligt lik MIN mamma när hon var lite...hehehe... Märkligt allt kan vara :-)


Sen har det ju gått 10 månader på min resa och det har ju hänt en del :-P Närmare bestämt -33kg :-) Och det känns verkligen underbart!!! Visst dom som tror att kilorna bara rinner av en har ju sååååå fel för man måste hela tiden hålla koll och sköta sin mat och allt vad det innebär... Man har ju helt klart ett helt annat liv på så många olika sett och jag bara trivs som fasen :-) Love It!!!

Här bjuder jag på två bilder...har väl aldrig hänt förut :-P



Lite nagel fix har det ju oxå blivit dessa månaderna :-) Här har jag lekt lite med mig själv :-)



Och nu har det ju varit påsk oxå :-) Och det firade jag och tjejerna uppåt i landet!!! Och vi hade en underbar helg och som vanligt var det lika svårt att åka hem...

 Snygga mössor tjejerna fått av sin snälla morfar...hehehe Not så snygga :-P




Här springer tjejerna runt och letar efter sina påsk ägg :-P



Och så klart har vi ju målat lite ägg oxå :-P


Och nu i helgen när jag var hos *P* så hade vi denna lilla sötingen hos oss!!! Det är *P*s brors lilla Lova!!! Och hon är så gullig och go :-) Inte ofta jag fastnar för en hund men jag är så förälskad i henne :-) hihi


Ja tiden går verkligen fort... Igår var det 6 månader sen jag träffade min älskling för första gången :-) Och det känns så underbart att vara kär och lite galen ;-P hehehe
Njuter hela dagarna!!! Men börjar kännas att det är ett visst avstånd mellan oss men vad gör man inte för kärleken!!!



XOXO***











 

Inga kommentarer: