tisdag 21 juni 2011

Knass...

Nu har det verkligen varit två knassiga dagar... Mår jätte bra under dagen men sen vid fem tiden får jag typ socker-känning och blodtrycks anfall... Känner mig väldigt konstig i flera timmar :-( Idag när jag ätit min middag så tog jag det lugnt typ 40min efteråt och sen åkte jag ner på Maxi en sväng...och där blev jag dålig :-( Kändes inte alls bra.. Fick ont i sidan igen och blev helt kallsvettig och kände mig yr precis som jag inte ätit på sjukt länge... Och jag har inte ätit något annorlunda dessa dagarna och jag dricker det jag ska... Känns mycke märkligt :-( Men det kanske försvinner...

Idag blev den nya föreningen offentlig :-) Ronnebygymnasterna!!! Finns en grupp på fb om man är nyfiken plus att det finns en blogg som kommer uppdateras med info osv.


Det ska bli så roligt att få vara med och starta upp detta även dom andra tre gör det tyngsta jobbet :-) Och oj så duktiga dom är :-) Men äntligen ska man slippa krypa för Brita...och slippa höra hur hemska hon behandlar både ledare och barn... Äntligen ska man få vara med någonstans där barnen sätts i första hand och att man ska ha roligt och lära sig :-) Jag hoppas på att få gå en bas kurs till hösten så jag själv lär mig lite mera grunder och får ännu mera tips och idér :-) Åh detta ska verkligen bli super spännande och jag hopas att du som har barn från 4 år kommer med dom och låter dom testa och se om det är något ditt barn gillar!!! Och det gäller både killar som tjejer :-)

Idag är mina små söta hos sin pappa...vi har bytt lite dagar denna veckan eftersom det är midsommar och min pappa, syster och Kristina kommer ner på torsdag :-) Det ska bli så roligt att få fira med dom och bara vara :-) Hoppas dock jag blir lite bättre för just nu känner jag mig ganska tråkig :-( Men men...

Nu är det dax för sängen igen... Klockan ringer imon när det är dax för frulle :-P hehehe

XOXO***

Inga kommentarer: