måndag 20 juni 2011

Saknar solen :-P

Mmm...saknar verkligen solen...ena stunden regnar det och andra stunden är det underbart varmt och härligt... Drygt som fasen... Nu håller jag tummarna att solen kommer fram till helgen så vi kan fira midsommar ordentligt :-) Mina pappa och hans fru kommer ner och min älskade sis!!! Ska bli så underbart att få ha dom hos mig... Hoppas bara jag piggar på mig ännu mera...
I lördags när jag vaknade kände jag mig mycke starkare...och helt annorlunda i kroppen...en underbar känsla :-) Och så fortsatte det även i söndags... Jag till och med körde BIL hihi underbart var det :-) Jag och tjejerna gav oss ner till loppis och gick och njöt i solen :-) Gud vad dom gillar att gå där nere :-)


Men idag har jag mått ok men sen vid sex tiden blev jag jätte konstig :-( Började må illa och försökte spy men inget fanns att spy... Känndes inte alls bra... Men nu känns det lite bättre igen...så jag hoppas det var bara något tillfälligt.

Julle bullan har ju stukat foten oxå :-( Hon hoppade snett i studdsmattan i fredags och det blev något bättre i helgen men natten till idag så svullnade foten upp och vi besökte läkaren idag... Tydligen så fick hon en lite "blödning" som ett blåmärke som gjorde att foten svullnade... Så nu ska hon gå lindat i tre dagar och ta sin reuma medicin för att förhindra något i leden... Så nu håller jag tummarna :-)

Förra veckan var jag på Julias fritids avslutning... Det bjöds på massa härlig sång och musik :-) Gud så duktiga alla barnen är...ja så klart lärarna oxå!!! Julia sjöng för att du finns med Isa och Saga. Sen körade hon till två andra låtar oxå... Hon älskar verkligen att uppträda :-) Min lilla söting!!!



Idag har vi oxå varit och hälsat på hos Sanna och Mats...alltid lika trevligt :-) Känner mig så lugn i deras närhet :-) Och tjejerna gillar verkligen att vara hos dom :-) Och sen han jag även med att kolla in dom små söta bebisarna :-) Dom blir verkligen bara sötare och sötare :-) Och Trassel känns bara så rätt för mig :-) Den lilla fisen ska få komma och bo hos oss sen :-) Och hans bror Pipmessi kommer bo hos våran granne som det ser ut nu :-) Och det tycker jag är super roligt!!! Här kommer lite kort på dom söta!!!







Visst är dom söta???!!!

Nej nu ska jag lägga mig... Är så förbannat trött på att vara trött hela dagarna :-( Spelar ingenroll hur mycke jag än sover... Det är verkligen något som är jobbigt tycker jag... Men får väl stå ut ett tag till... Tror jag ska kolla lite nya prover snart igen...och det kan vara skönt faktiskt...

Natti natt på er!!!

XOXO***

Inga kommentarer: