söndag 12 juni 2011

Två inlägg...

Idag blir det två inlägg :-) Men detta blir mera ett bild inlägg om vad som hände tiden innan min op :-)

Ida i simhallen :-)


Jullan övar på att simma :-)


Sötaste Tuva han jag ju med och träffa oxå :-)


Och självklart sötaste Theo oxå :-)



Jullan har ju fått glassögon nu oxå som hon ska ha när hon läser, kollar tv och sitter vid dator!


Så här såg Jullan ut på fritids rock-gala på brunnskvittret!


Sen var jag med Ida en dag på dagis och det var så underbart roligt :-)



Dom hade lite repition inför sommar avslutningen och det var underbart att få vara med och lyssna eftersom jag skulle missa den på jag op dagen innan. Tyvärr regnade på dom små söta men dom sjöng på ändå!!! Så duktiga var dom :-)



Sen hade Ida sitt 6-års kalas med sina kompisar :-) Dom var 12st söta pyjamas tjejer och oj vilken rulle det var på dom :-) Vilka goa ungar! Ida var super nöjd och såååå glad!!!

Här bakar Ida chokladbollar till kalaset :-)


Här står alla upp och sjunger för ida :-)






Sen hade Jullan en mysig filmkväll för några tjejer :-)



Det var lite av veckans bilder :-) Och roligt hade båda mina tjejer och jag :-)

XOXO***

Inga kommentarer: