tisdag 14 juni 2011

Underbar dag!!!

Det är "tur" man är sjukskriven för gud vilken tid det tar för mig på morgonen... Tycker jag snabbar mig men ändå tar det tid?! Jaja jag blir klar iaf :-P hehe
Idag har jag och tjejerna varit hos Marie och Co. Super skönt att komma hemifrån lite och väldigt trevligt att få komma hem till dom :-) Tjejerna hade det jätte kul och jag fick chans att umgås med Marie!!!
Min "privat chaffis" hämtade upp oss och sen blev det en snabb handling och jag var helt slut efteråt... Men fick hem det viktigaste :-) Fixkar inte riktigt att gå så...men måste ju handla....

Allt funkar super bra med min mat och dagarna rullar på... Men nu här ikväll har verkligen mitt huvud inte velat samma sak som mig... Allt känns så otroligt jobbigt och tugnt... Känner mig fast i dessa komplikationer och jag kan inte röra mig som jag skulle vilja... Blodet spänner som tusan i mellan åt och det känns ordentligt vill jag lov... Känner att mitt tålamod börjar ta slut... Tur tjejerna ska till M nu i två dagar...för jag känner mig otillräcklig... Tjejerna säger inget men jag själv känner att det finns så mycke annat jag skulle vilja göra med dom...och ja...jag vet att den tiden kommer...att jag måste tänka på mig själv för att kunna finnas för tjejerna... Men just nu är det verkligen jätte svårt :-( Vill inte tjejerna ska åka nu i två dagar...har ju precis kommit hem till dom känns det som...men tror samtidigt min kropp behöver det... Åh vill inte ha det så här... Vill ha mitt sommarlov men mina söta sessor... Hitta på en massa skoj!!!
Nu tänker jag lägga mig och låta denna dagen sluta...för imon kommer en annan dag och det kan bara bli bättre...eller???

XOXO***

Inga kommentarer: