onsdag 22 juni 2011

Underbar dag!!!

Idag har det verkligen varit en underbar dag!!! Vaknade som vanligt när frukost klockan ringer kl nio :-) Fast idag han både mamma och Marie ringa precis innan :-) hihi När frukosten och alla "piller" var intagna så åkte jag hem till Marie och tjejerna :-) Vi skulle ta en förmiddag i en lekpark med hennes söta tjejer :-) Men oj så svårt det är att prata när barnen leker :-P hihi Men dom är så härliga dessa små söta :-)
Sen skulle jag göra Linnéas nails :-) Gud så länge sen det var vi träfades :-) Och idag vågade hon även på enliten färgad tipp...rosa så klart :-) Och hon blev jätte nöjd!!! Super härligt att träffas igen...





Idag har Jullan har haft med sig en kompis hem...Saga!!! Och dom är så duktiga...man märker inte av dom alls...förutom att man hör deras hjärtliga skratt!!!

Idag har verkligen varit en bra dag i min kropp :-) Och det känns verkligen underbart! Så skönt när jag haft några jobbiga dagar... Och imon kommer min pappa oxå :-) Ska bli så underbart!!!


Söta Jullan i sina nya sköna byxor :-)


Och från det ena till det andra... Det finns något som gör mig väldigt nervös...något positivt... Något som gör mig väldigt nyfiket... Något som får mig faktiskt till att le lite extra nu här ikväll :-) Och det kan verkligen behövas nu i mina tider... Så jag tänker fortsätta le lite ikväll sen är det dax för sängen :-P

XOXO***

 

Inga kommentarer: