måndag 27 juni 2011

Underbar helg!!!

Jag och tjejerna har verkligen haft en helt underbar helg!!! Har njutit av varje sekund kan jag lova :-)
Känner bara att det varit tråkigt att jag inte orkat så mycke... Men la famlia har varit väl medvetna om situationen så jag har ändå kunnat slappna av :-)
Det hat varit så mysigt att ha sis sovandes hos oss...och det har blivit väldigt sen nätter hihihi Mycke att prata om :-) Helt underbart!!!
I fredags var vi alla i brunnsparken och Kristina dansade med tjejerna runt midsommar stången :-) Själv satt jag halv drogad på en filt och njöt av resten av sällskapet!!! Men det var inte roligt att vara så påverkad av medicinerna...så resten av helgen struntade jag i dom och hade periodvis väldigt ont...men då var jag iaf "med". Tjejerna hade jätte roligt i brunnsparken och vi piknikade och mösssss...
På kvällen skulle dom till som farfar som fyllde 65 och fira honom...men sen efter kom dom små söta hem igen för att sova...dom ville ju vakna med Maddis!!! Så klart!!!
I lördags var mamma och Jörgen hos oss en runda och sen kom även pappa och Kristina :-) Älskar att ha mina nära och kära hos mig :-) Vi fickade till lite go tacos och hade super trevligt hela dagen/kvällen :-) Till och med jag kunde äta lite av tacosen :-) Underbart var det!!!
Här kommer lite bilder från helgen ist för en massa text :-P

Mina sötaste!!!


Midsommar fin Ida och Kristina


Mamma och Jörgen


Söta Jullan!!!


Midsommar fin pappa!!!


Jag och Jullan!!!


Finaste syster, Jullan, Ida och Jörgen


Tjejerna på väg till farfars kalas


Ida sjunger sinstar för att inte sakna Maddis och morfar :-(


Sen har jag gjort lite naglar på mig och Linnéa :-)

Här är Linnéas midsommar naglar


Och idag fixade jag mina :-) Blev jätte nöjd!!!



Ne nu får jag försöka sova lite... Men saknar min natt kompis... Underbart att ha dig hos mig sis <3 Älskar dig sååååå mycket!!!

OXOX***


Inga kommentarer: