måndag 11 juli 2011

Dålig uppdatering....

Vet är ur dålig på att uppdatera just nu... Det händer så mycke att energin tas till annat än bloggen tyvärr... Men nu skrivs det igen :-P
Jag har börjat må bättre och bättre men måste nog inse att jag är ny op och inte har den orken som jag förväntar mig... Tar på mig allt för mycke och ska ju vara med överallt ;-) hihi Men mycke är ju för tjejernas skull så klart. Maten funkar bra...svårt bara att äta när det är varmt, man inte är hungrig och illamående... Men jag kämpar i mig ändå... Nu är det skönt för har börjat med frukt....och gud så gott det är ;-) Vikten går neråt oxå -15.5kg nu. Hade ett samtal med kirurgen i fredags...något slags återkontroll... och hon tyckte på att jag kunde gått ner mera om jag tränade...men jag får ju INTE träna...så det tyckte jag var väldigt snällt sagt...not!!! Jag är super nöjd med min 15 kg... Och struntar helt i vad hon säger... Jag kommer börja träna så fort jag får det...så det så :-P hihi.

Tänkt ta och lägga ut en massa bilder ist för att skriva ;-)

Sommar mys utanför oss


Knassungar!!!


Vi var på cirkus och det var första gången för Ida och båda tjejerna tyckte det var super roligt...och även jag ;-)




Sen har jag och tjejerna varit på brunnskvittrets premiär!!!
Nanne Grönvall, "Talang" Moa, CC&Lee med flera var med!!!








Två söta men trötta tjejer... Men en som är väldigt kramig ;-)


Sen blev jag ju bjuden på Diggilos genrep... Gud vilken bra show... Och vi hade sånt underbart väder denna kvällen...det hade inte dom andra på själva premiärkvällen hihihi Många underbara och duktiga artister och upplägget var prefekt... Diggilo får många ++++++ av mig :-)



















Sen har jag fixat lite naglar oxå :-) Jätte roligt!!!




Och nu i helgen var det ju Tosia :-) Hade en helt underbar helg med mina små tjejer!!!


I Parisehjulet





Idag har vi bara tagit en slapp dag... Tjejerna sitter och pysslar lite i köket och man hör vissa oj och massa skratt :-) Novis sover efter varit ute nästan hela dagen :-) Och jag sitter en stund här :-P
Men nu är det dax för lite mat igen :-O

XOXO***


Inga kommentarer: