söndag 17 juli 2011

Halvtid...

Halva sommaren har redan gått... Är det bara jag som tycker denna sommaren springer ifrån en??? Det går iaf alldeles för fort... Jag och tjejerna har bara hunnit ut och bada en gång..ok att jag inte varit "frisk" men ändå... Nu måste verkligen solen komma tillbaks så jag och tjejerna kan ut och bada i veckan :-)
Denna helgen är dom hos M och det har funkat väldigt bra...och det känns otroligt skönt att kunna kopla av lite och samla krafter till en ny vecka :-) Men saknar dom massor så klart... Det blir alltid så tomt här hemma och det märks även på Nova att hon tycker det är för tyst ;-)
Men denna helgen har jag gjort lite för mig själv :-) Igår kväll var jag och Sara ute och åt på Puls :-) Och jag hade mitt "intyg" med mig att jag bara kan äta små mängder och bordde ha rätt till att få en halv portion, och det gick jätte bra, så tummen upp för Puls!!! Och maten var verkligen super god :-) Kocken är verkligen duktig ;-) hihi Men det visste jag redan :-P Det var iaf super trevligt att träffa Sara igen...vi har inte setts sen skolan slutade. Synd bara att tiden går så fort och hon skulle upp och jobba idag och jag är super trött om kvällarna men är glad att jag fixade en "ute" kväll iaf!!!


Idag har jag bara tagit hand om mig själv här hemma och njutit... Ja ok jag "jobbade" lite oxå :-) Linnea kom och fixade sina naglar :-) Och nu börjar jag få rätt många förfrågningar om ny set och det är verkligen jätte roligt :-) Älskar att fixa och pyssla naglar :-) hihi

I veckan var jag och tjejerna över hos Sanna och Mats en kväll och hade jätte trevligt... Och naturligtvis gosades det en del med kisse ungarna :-) Trassel är verkligen såååååå SÖT!!!! Och nu är det bara ca två veckor kvar tills han flyttar hem till oss... Måste verkligen vara svårt för Sanna att släppa sina bebisar...det bästa är att hon kan komma och hälsa på när hon vill :-) Det ska bli jätte spännande och se hur Nova reagerar...håller tummarna att det går bra...


Åhhh ja...jag har ju fått hem min Ziperall...det bästa plagg jag någonsin haft kan jag säga :-) Så otroligt skön och mysig att krypa ner i :-) Hoppar i den så fort jag får tillfälle :-) hihi Har även beställt en till Jullan som hon ska få i födelsedags present tänkte jag :-) Tror hon kommer bli super glad!!!


Nu är det dax för sängen... Natti natt

XOXO***

Inga kommentarer: