söndag 24 juli 2011

Varför???

Hur kan man vara så elak??? Detta sårade mig verkligen :-( Genom dessa år som gått så har man blivit starkare och starkare som människa med nu föll jag :-( Hur kunde hon??? Och till M oxå??? Tur jag och M har en mycke bättre relation just nu. Han berättade allt för mig just för att han inte vill ha denne person i närheten av våra barn... Nu är det drygt ett år sen jag bröt och det har bara känts bra eftersom för mig var hon en energi tjuv... Och inte en gång som jag gått ut och pratat "ner" henne för det har jag inget för... Jag har min åsikt om hene och det håller jag helt för mig själv och så kommer det förbli... Men att hon gick fram till M och sa dessa sakerna kommer jag då aldrig glöma... Är glad att jag inte är lika omogen och vet vad som är rätt och fel... Önskade jag bara hade sett vad denne var för person lite tidigare... Ibland är man verkligen blåögd och tror gott om folk... Men men... Jag kommer resa mig från detta oxå...

Just nu går jag för övrigt genom en otroligt hemsk sak som ingen skulle behöva göra... Eller jag och M går igenom något...och vi står på samma sida... Det ända goda i det är att relationen mellan oss är så mycke bättre och lugn... Och det känns så skönt. Även min relation med K går bra... Och det tycker vi nog båda är skönt. Hon gör så mycke bra med tjejern och det är jag glad för.
När jag kollar runt om mig här hemma får jag sån panik över stöket hehe.... Men insåg igår...att i denna tuffa situation som vi är i så känns det rent av omöjligt att kunna reda ut allt hemma oxå... Jag plockar lite varje dag och så mycke jag orkar men märker att huvudet inte är där det ska... Och sen går man bara och väntar på svar och förklaringar och att tiden ska gå så vi kan börja få gå vidare i den riktningen som blir... Försöker leva på livet som "vanligt" men är inte lätt... Är så glad att ha mina vänner runt mig som finns där men behöver inte veta eller frågar... Dom bara finns <3 Underbart...tusen tack!!! Hade aldrig klarat det utan er alla!

Nu till något roligt :-) Idag var jag och tjejerna men våra grannar Maria och Anton hemma hos Sanna och Mats och kollade på kissarna :-) Dom är så söta dom små liven :-) Och dom blir bara sötare och sötare... Nu är det bara 6 dagar kvar tills Trassel flyttar hem till oss och det ska bli väldigt spännande och roligt! Men samtidigt en utmanning... Får se hur Nova reagerar och även lilla Trassel :-) Tjejerna längtar jätte mycket dom med...räknar ner för varje dag som går :-)

En stolt Julia med Trassel!!!


XOXO***


Inga kommentarer: