måndag 18 juli 2011

Jag är duktig :-P

Idag har jag varit på mitt besök hos dietisten i K-hamn... Och jag sköter mig bra...även då jag tydligen inte har all info som jag skulle fått när jag skrevs ut...suck...kan bli så besviken ibland... Men jag har fasen fixat detta ändå :-) Men mina måltider är lite för små...behöver äta lite mera och sen få i mig lite mera kalcium... Annars var jag duktig :-P hihi Kanske äter lite för mycke frukt...om man nu kan det ;-) Kändes iaf skönt att träffa dietisten och få lite mera klarhet i saker och ting...önskar bara att jag fått denna info när jag skrevs ut.

Ikväll går mina tankar till en vän som har det väldigt jobbigt... Man sitter här hemma i soffan och kan inte göra så mycket mer än att finnas via telefon... Jag önskar man kunde göra så mycket mera... Du kommer klara detta oxå och jag finns här... Puss på dig min vän!!!

Idag rinde min söta bror och berättade att han och tjejan kommer ner nästa vecka :-) Mina sessor har inte träffat honom på 1½ år nu... Allt har krockar och det har blivit så tokigt... Och tyvärr är det inte min helg men nu går det nog att lösa ändå :-) Och det är jag och tjejerna så glada över :-) Ska verkligen bli såååå roligt!!! Och det är samma helg som Trassel kommer hem oxå :-) Dubbel lycka!!!

XOXO***

Inga kommentarer: