söndag 17 juli 2011

Tjejerna hemma igen :-)

Nu är mina tjejer hemma igen :-) Det har varit så tomt utan dom...och nu är det full rulle igen :-P Plus att vi utökade familjen med gos Saga inatt...en av Julias kompisar. Oj så mycke skratt det kommer ifrån hennes rum... Har nog försökt sagt till dom 10 ggr att försöka sova lite med dom bara fnissar och lovar dom ska försöka :-) Men ärligt så bara ler jag inombords att dom har så roligt :-) Lilla Ida tyckte det var såååå tråkigt att behöva lägga sig vid halv nio och hon var ju inte alls trött hihi Och ändå somnade hon på två sekunder :-) Sötingen!!! Imon ska hon iväg till sin kompis Mingla och leka lite, så då får hon oxå lite lek med kompis ;-)

På tisdag ska jag lämna in min bil igen...grrrr... Är inte glad kan jag lova... Min bil har ju fått en "ny" motor och ändå när jag besiktade den så läckte den massa olja och besiknings personerna kunde inte se att något var bortskruvat eller ut bytt alls :-( Och jag har fortfarande inte fått papper på den nya motorn och det finns alltid en massa ursäkter för att inte få en förklaring till allt. Och tydligen sitter motornr så illa till så den behövs röntgas då... Och skulle det vara samma motor som jag nu mistänker så vet jag inte vad jag tar mig till... Men tror att man kan lita lite på "stora" verkstäder men tydligen inte... Jävla Bilexpo alltså... Och den person som skulle ta tag i detta innan jag op mig han gick på semester ist... Snacka om att jag var arg nu när han var tillbaks... Och jag vet inte alls hur länge jag blir utan bil nu heller... Detta sugen kan jag lova... Ser jag ut som en dum blondin ;-) Kan lova att dom jävlas med fel person... Så nu hoppas jag verkligen dom löser detta...

Ne nu är det säng time igen :-P

XOXO***

Inga kommentarer: