torsdag 28 juli 2011

Springer på...

Gud vad veckan springer på... Imon är det redan fredag igen :-P Och idag fick jag reda på att tjejerna ska vara hos mig hela helgen :-) Gör mig inget men önska man kunde få reda på det lite tidigare...men men. Igår mådde varken jag eller Jullan helt ok men blev lite bättre framåt kvällen... Och tanken var att tjejerna skulle gå på brunnskvittret med K, men så ringde min bror och sa dom hade kommit ner tidigare och ville hänga på... Så det var ju bara hem och dressa om lite och ta med mig mat :-P Och så ner till kvittret :-) Och snälla K höll platser till oss...Tack!!! Tjejerna var så glada över att sitta med oss alla!!! Och avslutningen var verkligen jätte bra :-) Hoppas verkligen det blir ett kvitter igen nästa år men detta härliga gänget!!!

Idag vaknade Jullan och hade jätte ont i sitt vänstra knä :-( Så vi fick åka in till läkaren i K-na och kolla läget... Och hon har tydligen ett brok på ledkapslen i knävecket...inte konstigt hon har ont :-( Så hon år fortsätta gå men kryckorna vidbehov och så sätts hennes medicin in igen fast lite starkare... Och så ska vi tillbaks om 2 v och ev göra ultraljud och se hur det ser ut. Tycker så synd om henne :-( Massa problem nu bara för henne... Och på detta så kollade dom hennes hals av rutin...och då visade det sig att hon har hallsfluss :-S Så då blev det medicin för det oxå :-( Men nu kan det bara bli bättre...

Just nu sitter jag i Hasselstad :-) Är barnvakt åt Terese och Ronny till deras fyra söta barn :-) Plus att jag har mina två sötingar med mig :-S hihi Så huset är fullt utav barn :-) Terese la Theo innan hon åkte och jag la lilla Tuva sen och det gick jätte bra :-) Så mysigt är det att få låna lite :-P Vi får väl se hur natten blir... Känner jag mig själv rätt kommer jag inte somna knappt alls :-S hihi Men vad gör det EN natt hihi Är så glad att dom frågade mig och hoppas dom verkligen har det trevligt på middagen :-)

Imon ska vi hämta vår söte Trassel :-) Det ska bli så roligt!!! Tjejerna ser jätte mycke fram emot det oxå...och nu när dom inte ska till M längre får dom ju vara hemma första helgen med honom :-) Så imon ska jag städa lite till och sen ska vi träffa Emil och My så mycket vi bara kan :-) Tjejerna är såååå glada över att dom är nere så klart :-) Ida bara älskar Emil :-) Jullan är lite försiktig...men kommer "krypande" efter en stund...

Idag har en av mina vänner det väldigt tufft :-( Skickar all min styrka och massa massa kramar till dig... Det gör så ont i mig när mina nära och kära har ont eller jobbigt... Puss på dig min vän!!!

Nu ska jag nog krypa ner :-)

XOXO***

Inga kommentarer: