söndag 28 augusti 2011

Barnvakt...

Idag har jag fått äran att vara barnvakt åt Terese underbara barn :-) Twinsen fick jag i säng utan problem och sen satt jag med Emilia och André och mös i soffan till fångarna på fortet :-) Det är så härligt att få låna sina vänners små bebisar :-) Och det är så härligt att se att dom tycker om en :-) Men denna gången sov jag inte över :-P Men det kommer nog det oxå :-) Det var ju så mysigt :-) Sen satt jag och pratade lite skit me T innan jag körde hem...
Och nu är det full rulle på Trassel...så det är ju ingen idé att försöka lägga sig ens... Och detta "fy" spray jag köpt funkar verklige inte :-( Han är som tokig denna katt... Nu har jag bytt mat till honom oxå... Tyckte hans bajs luktade så otroligt illa...inte ens Novas luktar så illa även hon till och med äter blöttmat. Har ju gett Trassel den maten som uppfödarna gav honom men nu har han samma torfoder som Nova fast för hans ålder...och gissa... Bajset luktar inte alls lika hemska längre :-) Så nu kör jag på detta!!!

Har suttit idag med mitt skol schema och mitt vardagsliv och försökt få ihop det... Det blir inte lätt vissa dagar och andra är hur tomma som helst :-S Men lyckas kläma in gymet på mina hålltimmar nu iaf :-) Och det gillar jag :-) Idag tog jag faktiskt på mig tränings kläderna och promenerade iväg... Kan nog nu i efterhand säga att det var inte rätt klockslag att göra detta... För fy fasen så varmt det var... Orkade inte mera än 45 min... Sen när jag kom hem var jag så illa mående så jag fick inte i mig min mat i rätt tid... Var nog alldeles för varmt för min kropp... Men under promenaden kändes det riktigt skönt :-) Ska försöka hinna med en runda imon om vädret tillåter...
Och imon ska jag fixa naglar igen :-) På en tjej som heter Emilia... Får se vad hon önskar :-P
Och imon kommer mina sessor hem igen :-) Längtar så mycke efter dom :-) Det blev att dom stannade kvar för K fixade en liten mysig tjejkväll :-) Vad skulle M göra utan henne??? Inte klara det ;-)

Nej nu får Trassel lugna sig för nu måste jag sova :-P

XOXO***

Inga kommentarer: