måndag 29 augusti 2011

Helgen slut...



Då var denna helgen redan över :-S Gud så fort den har gått... Idag kom mina söta sessor hem igen...lika underbart varje gång :-) Så det har blivit mycka mys och gos här i soffan :-) Underbart verkligen!!!

Imon är det dax för skolan för oss alla tre :-) Jag har bara en lektion imon men det är ok tycker jag hihi Ska försöka mig ner på gymet imon och aktivera mitt gymkort :-)
Så jag kan gå dit när jag nu känner för det :-) Han med en promenix idag me innan tjejerna kom hem :-) Så otroligt skönt, men det gör så förbannat ont i mitt knä bara :-( Men jag trotsar smärtan...
Imon ska jag ner och ta lite prover inför mitt dropp på onsdag igen... Hoppas inte det tar så lång tid igen för det är drygt att bara sitta stilla i 3 timmar :-(
Men men droppet hjälper ju iaf :-)


Idag har Trassel varit så gosig... Så underbar mysigt vill jag lova .-) Han hoppade upp i sängen innan jag vaknade och buffade och buffade på mig och till slut bet han mig lite löst i näsan så jag vaknade och kunde kela med honom :-) Och han har varit lika kelen hela dagen :-) Nova stackarn löpper igen ...gud så hon skriker periodvis... Ska försöka kastrera henne nästa månad så hon slipper detta...

Idag har jag försökt fixa det sista efter min om möblering :-P hihi Men det funkar bra att sova där jag gör... Bättre tjejerna har sina rum :-) Oj vilken snäll mamma hihihi Eller??? Men bra blir det här hemma iaf!!!

Nej kanske dax att dra sig in till sängen för lite sömn... Fast först måste jag duscha!!!

XOXO***

Inga kommentarer: