torsdag 25 augusti 2011

Så nöjda tjejer!!!

Oj vilka nöjda sessor jag har efter deras skolstart :-) Julia har längtat efter sina klasskamrater och fått chans att träffa alla nu dessa två dagarna :-) Och Ida är så glad över att vara "skoltjej" som hon säger :-) Även dom varit väldigt trötta på morgonen så har dom skuttat upp med ett leende på läpparna :-) Som tur var är denna veckan en liten mjukstart så det är inte så många timmar för någon av tjejerna. Men nästa vecka börjar schemat för båda.
Och imon är det dax för mig att börja skolan oxå... Eller...ja...imon är det upprop iaf... Sen startat lektionerna på måndag :-) Ska faktiskt bli roligt...och ena kursen ska jag gå tillsammans med en vän :-) Nu ska man bara lyckas knoppa ihop tiderna så det passar alla kurserna.


Stolt tjeje!!!


Redo för fjärdeklass :-)


Jag hade ju lovat mig själv att bli starkare och stå emot vissa saker bättre...och det tog två dagar så svek jag mig själv :-( Blir så förbannad på mig själv... Men den stora anledningen till att jag gjorde detta dumma val är barnen...för att underlätta för dom... Just nu är en viss "ton" väldigt hård och stundtals elak emot mig...men så fort "tonen" behöver något så är den så vänlig och går att diskutera med...och jag "lägger" mig direkt och gör det för barnens skull...även då jag lovat mig själv att jag ska vara stark och säga ifrån... Men jag är inte mer än människa... Nu hoppas jag detta blir bra iaf och tjejerna får ett lugn.

Idag var jag och tjejerna hos Terese och Co. Super härligt att träffas igen :-) Och oj så mycke twinsen växer :-) Dom blir bara goare och goare!!! Se själva...




Nej nu är det dax för sängen...

XOXO***


Inga kommentarer: