lördag 6 augusti 2011

Mycke som hänt...



Gud vad det händer en massa hela tiden... I onsdags råkade vår lilla bebis ut för en olycka :-( Jag och tjejerna skulle ut och bada lite och vi åkte hemom för att hämta badkläderna. Trassel ville så gärna springa ut och var otroligt ensvis ;-) hihi Så jag satte in honom i hallen och vände om för att gå ut och stängde dörren... Och då hör jag något märkligt skrikande och trodde katterna bråkade...men när jag öppnade såg jag att den lilla fisen klämt sig i dörren :-( Och jag rusade in och tog upp honom och såg att han blöde rätt ordentligt från tassen.... Så det var bara att åka till vetrinären igen... Som tur var hade han bara skadat sin trampdyna...var jätte rädd att han brutit något... Sen så sov han i nästan 18 timmar...och lilla Nova var framme och pysslade om honom titt som tätt :-) Så söt var hon!!! Nu mår han jätte bra igen och är sig själv :-) Han så så otroligt mysig och ska sova vid sidan om min kudde :-) Nova och han går verkligen jätte bra ihop och leker super mycket :-) Känns verkligen jätte härligt!!!


Trassel sover gottit!!!


Trassel ute för första gången med oss!!!


Även söta Nova var ju så klart med oss ute :-)


Massa bus!!!


I torsdags var jag och Ida inne på öron mott. För Ida slutade det med att hon ska få rör in op om ca 4v. Hoppas verkligen det ska hjälpa henne så hon slipper sina febrar och öron ont... Men även det är en "liten" op så tycker jag det är lite läskigt... Sen hade jag oxå en tid där inne ang mina dumma blåsor i munnen som dyker upp allt för ofta...och dom tror det kan ha ett samband men min Igd... Så dom bedövade mig i hela munnen typ och tog en "bit" av ena blåsan för att skicka på analys :-) Och sen fick jag en bedövning salva som jag kan använda innan jag ska äta eller liknande...
Senare på em så var vi nere en snabbis på stan och fyndade ordentligt.. fick allt detta för knappt ingenting...och då menar jag verkligen för knappt ingenting...







Sen sista veckan har jag fixat lite naglar oxå :-) Det är verkligen så super roligt :-) Här kommer lite bilder :-)

Lackande och dekorerade Jennys egna naglar efter jag fixat till formerna lite :-)


Sen kom Hanna och gjorde sina naglar :-)


Malins fina rosa naglar!!!


Min underbara granne Maria fick ett nytt sett av mig i födelsedags present!!!


Just nu har tjejer filmmys här hemma :-) Sitter ena sekunden och kollar och andra sekunden står dom båda framför och sjunger för fullt :-) Dom kollar nämligen på Hanna Montana The Movie!!!! Så nu ska jag mysa upp vid deras sida :-)



XOXO***

Inga kommentarer: