torsdag 27 oktober 2011

GRATTIS!!!

Idag fyller min älskade syster år!!! Stort grattis hjärtat på din dag hjärtat <3 Önskar jag verkligen kunde vara där hos dig nu och fira dig... Men som tur var har du ju världens underbaraste pojkvän!!! Massa KÄRLEK till dig!!!



Ny miljö kan nog ibland vara effektivt :-P Idag har jag fått massa med arbeten klara till skolan och det känns riktigt skönt... Inte för man är sysslolös...för det finns en hel del kvar :-P Men här kan jag ju liksom inte plocka och städa som man gör hemma :-S Så jag borde verkligen åka iväg oftare ;.) hihi
Hade iaf en trevlig och mysig kväll i går med nice sällis och god mat. Tråkigt bara att man inte kan äta som man "vill" men man får väl vara nöjd för det "lilla" :-P

Imon kommer mina söta sessor hem igen :-) Och Ida har redan planerat fredags myset så det är klart ;-) Sötlök!!! Den mysigaste stunden jag och tjejerna har på hela veckan är ju när Idol drar igång på fredagen :-) Då sitter vi alla i en soffa och bara kramar och ger Idolerna betyg :-P hihi Roligt att se och höra vad tjejerna tycker och tänker om Idolerna och ibl kan det vara mycke märkliga saker dom uppmärksammar hahahaha Underbara kvällar!!!

Nu ska jag ta och fixa till mig lite till och sen fortsätta plugga :-P

XOXO***

Inga kommentarer: