tisdag 11 oktober 2011

Pause...

Nu har jag en väl värd pause i pluggandet... Sitter och kollar fotbollen så klart men blev lite sugen på att skriva samtidigt... Är ju verkligen as tråkigt att kolla fotbollen själv :-( Men visst bättre än att inte kunna se den alls...
Sisata veckan har jag typ pluggat dynen runt känns det som... Det är verkligen sjukt mycke att göra hela tiden. Tur det är roligt men vissa timmar är det svårt att hålla upp humöret. Sen ska man hinna med vardagen oxå me läxläsning för Julia, aktiviteter och allt som ett hushåll kräver... Och sen ska man orka med sina fina vänner oxå...

Och nu gör Sverige sitt första MÅL emot Holland...heja heja :-P Kim Källström äger just nu :-P hehehe
I lördags skulle min lilla fis vara med på talang här i Ronneby... Hon har övat en massa och hon har köpt nya kläder och nya skor som hon skulle ha i lördags :-) Men min lilla fis mådde inte så bra i lördags och var nog otroligt nervös så det blev inge framträdande... Hon bara satt i mitt knä första tiden och små grät...stackarn... Och man ska asolut inte känna sig pressad så vi satt och mös en massa ist. Och på em skulle hon på sin bästis kalas och det gick inte heller... Hon bara grät och ville inte vara där alls och ville inte alls lämna mig :-( Så det slutade med att vi fick åka från kalaset och det har då aldrig hänt förut... Tycker så synd om mina lilla fis och hon är nog inne i en jobbig period just nu...vill inte lämna mamma alls... Varje morgon i skolan har vi det jobbigt och varje gång hon ska till pappa är det jobbigt... Men när hon väl är på skolan eller hos pappa så funkar det jätte bra...det är själva seperationen som är jobbig... Och det gör ju så klart ont i mig... Men vi får ta en dag i taget :-)

Här kommer lite bilder från sista tiden :-)

Jag var ju med idag i skolan en heldag mitten av september :-) Super roligt var det verkligen :-)





Sen var ju Ida inne på OP...


Mysig liten fis innan hennes OP


Här mådde inte min söting så bra :-( Men det gick snabbt över :-)


Men här är hon glad men lite tröttis på G hemåt :-)



Här är min fina talang tjej!!! Hon var så modig och duktig!!!



Sen har vi ju varit och hälsat på dessa godingar <3




Sen har ju Ida varit på kalas hos Astrid oxå :-)



Nej nu ska jag kolla färdigt på fotbollen!!
  
XOXO***

Inga kommentarer: