torsdag 20 oktober 2011

Prov

Imon är det dax för engelska prov del 2... Grammatik :-S Inte en lätt match vill jag lova :-( Har suttit i veckan och hela kvällen och försökt plugga så gott jag kunnat men känns som inget går in... Mina tankar är verkligen någon annanstans :-S Men har några timmar i mellan jag lämnat kidzen och lektion start... Får se om det går in något då :-P



Idag har jag varit inne på barn med tjejerna för en noggran undersökning av hela kroppen och framför allt lederna...och dom såg jätte fina ut på både två :-) Underbart för en gång skull. Sen har vi ett stort jobb med Julias ena ben ( knä ) som behöver tränas en massa. Så nu skulle vi troligen får en sjukgymnast i R-by vi kan vända oss till och får hjälp :-) Och Idas febrar är verkligen ett mysterium :-( Jag ska fortsätta föra dagbok över hennes mående och höra av oss så fort hon blir dålig igen...så dom kan kolla på henne varje gång och kanske komma på vad det kan vara. För nu sist var det riktigt otäckt tyckte både jag och M. Hon var helt väck och febern låg på 40.3 ungefär hela tiden men alvedon i sig... Nej fy det var inte ok... Tur M hade första natten och jag andra så vi kunde dela upp vaken tiden... Men sen i mella febrarna så är hon super pigg och frisk...och det är ju iaf skönt.  Men vi fortsätter kämpa på och nu känns det faktiskt som M är med på samma stig som vi andra!
Sen var jag en runda inne hos min fina kusin som ligger inlagd sen många tråkiga veckor tillbaks :-( Men det är verkligen jätte roligt och se henne och bara sitta och prata en lite stund... Så varje gång jag är inne på sjukhuset ska jag gå upp och kolla till henne lite ;-) Lider bara så med henne... Hon är verkligen en hjälte i mina ögon och jag hoppas allt ska ordna till sig snart så hon får komma hem... Stor kram på dig gumman!!!

I em var jag och Sara uppe hos Terese & Co. och hade det super mysigt.... Jag gosade bebis och lekte en massa :-) Självklart hans det med en massa skit prat oxå... Älskar Terese och mina dejter :-P Vi har alltid så mycke att prata om :-) Och på fredag ska vi UT!!! Ska verkligen bli super roligt men det känns som det kommer gå väldigt vilt till :-S Men det är bara att haka på ;-) Nu har vi "bil" både in till K-na och hem sen på natten :-) Så det känns skönt... Men jag får väl ha hela väskan full med yoggi om jag ska fixa allt ;-) hihi Och jag har fått stränga order om att jag måste infinna mig på plats när "bilen" ska hem hahaha förstår verkligen ingenting... jag som är så "duktig". Och det finns ju vissa anledningar till att jag absolut kommer infinna mig vid "bilen" vid hemgång :-D

Imon lämnar jag tjejerna för deras helg med M :-S Känns alltid så jobbigt och konstigt... Även man behöver en liten ledig helg och jag har massa skoj att göra så kommer jag verkligen sakna ihjäl mig efter dom... Sån otrolig splittrad känsla :-S Och dagen höjd punkt när dom är hos M är när dom alltid ringer och säger godnatt :-) Då ler jag med hela hjärtat <3
Men imon kväll ska jag verkligen försöka ha det trevligt och tänka lite på mig själv :-) Ser fram emot det. Ibl måste man vara Susanne oxå och inte bara mamma :-P Jaja det blir säkert super....

Nej hopp i säng för min del nu...

XOXO***

Inga kommentarer: