lördag 29 oktober 2011

Hemma :-P

Då var man hemma igen efter en lite "tripp". Borta bra men hemma såååå bäst...så är det bara :-P Men har faktiskt haft två nice dagar... Många skratt... Och massa plugg gjort ;-) hihihi Ja det fanns annat roligt oxå så klart!!!
Jag kom precis hem till R-by när jag skulle hämta tjejerna. Så då var det igång på en gång ;-) hihi Men lika underbart varje gång att hämta dom när dom varit borta några dagar.
Så mycke kärlek!!!

Igår var det dax för G-klavens årliga Halloween fest :-) Jag och tjejerna har fixat kläder och grejer i veckan och nu äntligen skulle det stylas :-) Och oj så fina dom blev :-) Och så super glada var dom :-) Ida hade verkligen super roligt och var så nöjd :-) Tyvärr var inte Julia lika nöjd :-( I torsdags stukade hon foten igen...så igår fick hon använda kryckorna igen och det gjorde allt så svårt på festen :-( Och när jag skulle åka hem med Ida så var Julia så otroligt ledsen och besviken över att hon inte kunde vara med på något nästan... Så allt slutade med att Julia åkte hem med oss...otroligt ledsen :-( Det gör så ont i mitt hjärta när mina sessor blir så ledsna... Men jag försökte få till kvällen med lite gottit och Idol... Och kvällen slutade riktigt bra faktiskt :-)
Här kommer några bilder från igår!!!





Och tack alla underbara för era fina kommentarer ang min utkläddnad :-) Det värmer så i hjärtat!!!

Idag har vi gjort en massa måsten här hemma :-S Inte lika roligt men det behövdes :-) Sen var vi borta hos min mamma och hjälpte henne upp med lite tavlor och sen blev vi bjudna på lite middag :-) Så skönt att slippa laga en dag ;-) hihi Tack så mycket!!! Sen har vi varit lite privat taxi åt våra fina grannar :-) Sen skulle Julia upp till Isa, där hon inatt ska sova och ha det lite mysigt! Jag och Ida har intagit lördags kvällen med lite hyrfilm och godis :-) Ja eller hon äter godis för fullt hihi Är inte alls sugen på sånt :-S

Jag har oxå världens underbaraste vänner måste jag bara säga :-) Vill bara tacka er söta för allt!!! Är så lycklig för att jag får en liten del av er ;-) hihi Tänk att man haft en så tur!!! Och T...jag har inte ord för hur tacksam jag är :-) Älskar er till månen och tillbaks som Ida brukar säga ;-) hihi
Hoppas ni alla får en underbar kväll!!!

Nu ska jag fortsätta mysa lite med Ida :-)

Nu blir det lite kvällsmat!!!

Saknar lite faktiskt ;-) Men snart....

XOXO***

Inga kommentarer: