måndag 17 oktober 2011

OMG

Herregud så trött jag är idag :-S Att man inte kan inse att man inte är så "ung" längre och orkar vara vaken dygnen igenom :-P Men envis är man allt :-P Och visst man kan komma långt med det oxå men kanske inte alltis så bra...
Inatt har jag inte sovit något alls...sov några få timmar i fm och sen upp och pluggade... Hämtade tjejerna och sen satte vardags rutinerna igång :-P Ida och jag åkte hem och bytte om, Ida skulle på dans och jag skulle passa på att träna lite så länge... Jullan har bara fått hänga med. Men när jag stod på gåbandet gick mina ögon nästan ihop :-S Så sjukt trött hehehe men lite träning blev det ändå :-) Sen har det hunnits med en del här hemma, duschning av girlsen, matlagning, städ i kök och dammsugning... Så kanske vara bra att vara trött för gud så eftektiv jag blev på denna timmen :-P Heja mig ;-) hihi Nu ligger tjejerna i sängarna och ska sova och jag ska sätta mig framför böckerna som vanligt ;-) Tur det är roligt :-) Sen ska jag lägga mig väldigt tidigt kan jag lova!!!

Pratade med min älskade syster idag och jag förstår inte men hon känner mig mera än jag själv gör :-) Så mycke bra ord och så många bra vinklar av saker och ting... Vad hade jag gjort utan dig???!!! Älskar dig så min underbara!!!
Mina tankar och känslor går på högvarv och jag försöker tyda dom själv... Är så fruktansvärt trött på att jag stryper dom så snabbt så nu har jag lovat mig själv att ta en timme i taget, en dag i taget, en vecka i taget... Jag tänker tillåta mig själv att njuta i nuet och med det ska jag förändras och tirvas bättre i livet!!! Love Life!!!


Nej jag hoppar nog i i duschen nu för att sen mysa ner mig i min Ziperall <3 Lovely!!!

Ha en underbar kväll!!!

XOXO***

Inga kommentarer: