lördag 15 oktober 2011

Hmm...

Oj vad jag funderar, tänker och små ler faktiskt :-) En härlig och spännande känsla har infunnit sig och jag håller hårt i den... Känner mig otroligt nyfiken och ser fram emot framtiden och vad den har att ge :-) Men sen får man inte springa längre fram än vart man är men ibland är det så otroligt svårt...och då måste man sakta ner sina sinnen... Men denna spända känslan är så härlig att befinna sig i och jag stannar nog kvar här ett tag :-) Men jag är otroligt nervös...men anar att det är rätt vanligt ;-) Men fortsätter att njuta och lutar mig tillbaks så får vi se vad som händer :-)
Denna helgen är annars super lugn här hemma... Ida fisen är sjuk, feber som tusan... Var jätte dålig torsdag och fredag...legat på 40.4 med alvedon i kroppen och bara yrat... Varit jätte otäckt...så inatt har jag typ sovit tre timmar elle nått... Men idag har hon mått mycke bättre och bara haft 38.3 ungefär hela dagen...men varit pigg till och från och lekt en massa :-) Känns så skönt när det vänder så nu håller vi tummarna :-)
Julia har haft sitt 10-års kalas ikväll hos M som blev en kändis fest :-) Hon var super nöjd när hon kom hem :-) Så K och m måste lyckats bra :-) Många härliga och roliga bilder hade dom tagit :-) Och alla tjejerna hade verkligen ansträngt sig med deras utklädnad :-)






Resten av helgen kommer gå åt till att plugga...har så otroligt mycke att göra så jag vet inte hur jag ska hinna :-S Och i veckan har jag två Eng prov...OMG säger jag bara... Lagom nervöst... Men kan inte göra mer än mitt bästa :-)
 
 
Nu ska jag försöka krypa ner i sängen med mitt sms sällskap :-P

XOXO***

Inga kommentarer: