måndag 24 oktober 2011

Ny vecka...

Då var denna måndagen slut... Herregud så snabbt denna helgen tog slut... Men visst tiden går ju fort om man har roligt ;-) Min helg började redan i torsdag... Då åkte jag iväg och hade en super trevlig och mysig kväll emd många skratt :-) Tyvärr går ju tiden så otroligt fort varje gång men hoppas det blir lika härligt på onsdag denna veckan :-) Mycke tankar och myck funderingar är det... Men känner mig väldigt glad!!!
I fredags kom jag precis hem när tjejena kom hem till mig...då stod det utgång på schemat :-P Det var första gången jag drack annat är juice :-P Och oj så gottit och roligt det var ;-) Vi åkte in till Kna för att möta upp fina Sara för att sen äta lite på "stars" och där blev vi hela kvällen :-) Jag hade så otroligt roligt men tjejerna och vad mycke roliga människor det finns hehe... Blev erbjuden både det ena och det andra :-P Men nej tack... :-P Kvällen/natten blev lång...var hemma vid fyra tiden... Och när jag vaknade på morgonen mådde jag toppen... Är såååå skönt att slippa bakfulla... Vet inte vad det är men har nog varit bakfull en gång i hela mitt liv :-S Nice ;-)
Lördagen gick lugnt till...kollade film och bara mös själv hemma!!! Underbart skönt...och behövligt. Igår pluggade jag större delen av dagen men han med lite "party" hemma hos Terese och massa mys med twinsen :-) Kan inte pussa mig mätt på dom underbara!!! Sen kom mina egna sessor hem vid fyra tiden... Lovely!!!
Idag har det inte varit några lektioner alls så då har jag försökt plugga stora delar av dagen... Men tycker jag inte kommer någonstans :-S Vill bara att det ska bli onsdag nu ;-)

Ja min lilla "resa" går neråt :-P Nu är jag nere på -26 :-) Känns så otroligt skönt... Det märks otroligt mycke på mina kläder och jag behöver verkligen köpa lite nya nu... Men snart kan jag väl inte ha dom nyinköpta heller!!! Vill bara kunna träna lite mera än vad jag hinner med nu... Vill att huden ska dra till sig lite mera :-) Men men man kna inte få allt ;-)

Nu blir det sängen mina vänner :-P

XOXO***

Inga kommentarer: