onsdag 2 november 2011

Ont i magen :-(

Fy nu var det dax igen :-( Tur det bara är en gång per månaden och att det bara varar i några dagar... Men ajajajajaj när det väl är :-( Och man känner sig så otroligt ofräsch hur många gånger man än duschar :-P hehe Men men...det är bara att trycka i sig alvedon och se glad ut ;-)


Idag skulle jag in och få mina mediciner som jag får varje månad i dropp... Men idag fick jag inte den :-( Mina prover var inte ok... Mina lever värden har höjts sig men 45% sen sist och det tyckte dom inte alls var ok... Så nu får jag åka in nästa vecka och ta nya prover och se vad dom visar och sen får dom ta ett beslut... Inte konstigt man känner så otroligt trött på sistone... Och ärligt gör ju inte dessa svaren det lättare för en...men det är bara att ta på sig leendet och fortsätta vardagen...
Men i och med att det inte blev någon medicin fick jag chans att umgås med Marie och girlsen som hade hand om mina kidz under tiden jag var på min tripp ;-) Så det blev en super mysig dag ändå!!!

Sen nu i eftermiddags hade jag goa Eva här hemma...som ville ha sina naglar fixade... Inte varje dag man har en sån stål tant hemma hos sig ;-) Hon är så underbar och go....och jag höll på att kissa ner mig av skratt när hon coachade mig hur jag skulle göra med boysen hehehehehe ja OMG säger jag bara jag ligger verkligen i lä där ;-) hihihi Men tror jag håller mig till mitt och lever lite lugnare :-P hihi Men otroligt kul hade jag iaf!!!

Har suttit nu ikväll och kollat på Uppdrag Granskning och tårarna bara rinner :-( Fy fan för all skit... Hur kan det vara så lätt??? Hur kan detta bara hända... Jo det händer så otroligt lätt och närmare än du kan tro... Att gå igenom något sånt kommer ju sitta i en livet ut... Man måste ju slå bort det för att få vardagen att fungera... men ärren finns ju alltid där... Nej fy fan...livet är så orättvist... Men tur att rättvisan kommer fram till slut!!!





Nu ska jag ta och kolla en lite roligare film och få bort alla dessa tråkigheter...

XOXO***

Inga kommentarer: